شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان شهید جلیل یاسوج به طور کامل به کرونایی ها اختصاص می یابد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و مرکز اصلی درمانی بیماری کرونا در استان به طور کامل و ۱۰۰ درصد برای درمان بیماران کرونایی استان اختصاص می باید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59421
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

کرونا :

بیمارستان شهید جلیل یاسوج به طور کامل به کرونایی ها اختصاص می یابد

به گزارش کرونا نیوز، احد جمالی روز شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در یاسوج اظهار داشت: زیرساخت های این بیمارستان برای درمان بیماران کرونایی مناسب است و مانع از آمد و شد بیماران در دیگر بیمارستان های استان و احتمال افزایش آلودگی ها و شیوع گسترده تر این ویروس خواهد شد.

وی افزود: تعداد موارد مبتلا به بیماری کرونا در استان ، روزهای اخیر جهش چشمگیری یافته و به طرف پیک خطرناک دوم کرونا به پیش می رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون مردم استان همراه و هم گام با مسئولان در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشیده اند اما انتظار می رود در این شرایط حساس کرونایی پروتکل ها بیشتر از گذشته رعایت شوند.

جمالی ابراز داشت: وضعیت شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه قرمز اعلام شده و وضع استان از لحاظ بیماری کرونا خوب نیست و شهرهای دیگر آن نیز مطلوب ارزیابی نمی شود.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه شهرستان بهمئی دارای وضعیت خطرناک است اما با توجه به این که بخشی از درمان ها در بهبهان صورت می گیرد، در آمار های استان ثبت نمی شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعطیلی صنوف در این شرایط حساس خوب گزارش شده است و همه متولیان امر از جمله تعزیرات حکومتی استان پای کار هستند.

جمالی بیان کرد: از امروز به مدت ۲ هفته مقررات سختگیرانه در تمامی کشور و به تبع آن در استان اعمال می شود.

وی تاکید کرد: مقامات قضایی استان با هر گونه پروتکل شکنی از سوی هر فرد یا نهادی برخورد جدی خواهند داشت.

همایش نهضت مشروطه در کاخ گلستان برگزار می‌شود
دنبال کنید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی خدمت بزرگی به سلامت کشور و استان بوده است و هنوز این طرح تمام نشده و با شیوه ای دیگر وارد عمل خواهند شد.

بر اساس اخرین آمار، هم اینک ۴۲۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۱ نفر مبتلای قطعی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi