پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت کرونایی شهرهای بزرگ کهگیلویه و بویراحمد قرمز شد

یاسوج- کرونا نیوز-  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران و نارنجی شدن وضعیت پنج شهر دیگر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59330
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

وضعیت کرونایی شهرهای بزرگ کهگیلویه و بویراحمد قرمز شد

پرویز یزدان‌پناه عصر چهارشنبه به کرونا نیوز گفت: شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند و ۵ شهر باشت، چرام، لنده، بهمئی و دنا در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
وی اظهارکرد: با این شرایط طبق قانون باید شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که تازه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است دو هفته تعطیل شود و هیچ مراسمی انجام نشود تا در این مدت به ثبات برسیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در صورتی که رعایت پروتکل‌ها صد در صد اجرا نشود و مردم همگی ماسک نزنند با مبتلایان، بستری ها و تلفات کرونایی زیادی مواجه می شویم.
یزدان‌پناه تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در هیچ تجمعی حضور پیدا نکنند و حتی در سطح شهر و خیابان ها نروند، حتما ماسک بزنند، در بازار و مکان‌های شلوغ و سر بسته حضور پیدا نکنند و از غذاهای بیرون استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه با این وضعیت بیشتر ادارات باید تعطیل و برای کارمندان ادارات دورکاری اعمال شود، ادامه داد: تمامی مراکز شلوغ و پرتردد شهرهای قرمز و نارنجی استان کهگیلویه و بویراحمد باید تعطیل شوند.

هم اینک ۳۳۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۶ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi