شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۲۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59280
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

۱۲۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: سه هزار و ۴۷۵ طرح اشتغالزایی با این میزان تسهیلات برای همین تعداد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اجرا شد.  

وی افزود: طرح های اشتغالزایی اجرا شده برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته در زمینه ‌های کشاورزی، دامپروری و خدمات بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد اشتغال از طریق مراکز کاریابی برای مددجویان زیر پوشش یکی از برنامه‌ های مهم کمیته امداد این استان است. 

مبشری عنوان کرد: سال گذشته ۴۰۵ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از طریق مراکز کاریابی مشغول به کار شدند. 

وی ابراز داشت: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای اشتغال این تعداد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته هزینه شد.  

مبشری گفت: سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از دوره ‌های آموزشی فنی و حرفه‌ ای و مهارتی بهره مند شدند و در این زمینه نیز چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شد. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi