یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام ‌جمعه شهر یاسوج، گفت: آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی استان برگزار نمی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59150
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود

به گزارش کرونا نیوز، حجت ‌الاسلام سید نصیر حسینی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: همچنین در شهرستان های با وضعیت زرد و خطرناک همچون بهمئی و چرام نیز محدودیت های لازم در این خصوص اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی تجمعات در مساجد تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: از همه علما و روحانیون استان تقاضا دارم از تجمعات دوری کنند.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام ‌جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: همچنین از تمامی مردم، ریش سفیدان و متنفذان خواستارم در تجمعات حضور نیابند و مانع از برپایی هرگونه تجمع در استان شوند.

حجت ‌الاسلام حسینی بیان کرد: شرایط استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، بسیار سخت و خطرناک شده است و تجمعات بستر ساز شیوع گسترده این بیماری مهلک در استان است.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی در استان برای مقابله با ویروس کرونا باید تقویت شود زیرا این طرح می تواند کمک شایانی به کنترل و مدیریت این ویروس کند.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام ‌جمعه شهر یاسوج مرکز استان ابراز داشت: هماهنگی های لازم با دادستانی استان صورت گرفته و نیروی انتظامی استان مجوز دارد بدون تعارف به برگزار کنندگان مراسمات و تجمعات تذکر بدهد و آن ها را متفرق کند.

حجت ‌الاسلام حسینی عنوان کرد: انتخابات در پیش روی استان قرار دارد و باید تلاش شود انتخاباتی در تراز و شایسته استان با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی عنوان کرد: دشمن در تلاش است انتخابات ایران را کم رنگ جلوه دهد و حضور مردم در انتخابات به معنای پشتیبانی از نظام خواهد بود.

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد؛ خطرناک تر از همیشه
دنبال کنید

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi