چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد وارد پیک چهارم کرونا شد

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد این استان وارد پیک چهارم بیماری کرونا شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59041
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۰

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد وارد پیک چهارم کرونا شد

به گزارش کرونا نیوز، پرویز یزدان پناه عصر سه شنبه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان  به نسبت جمعیت پس از استان خوزستان بالاترین خیز و بستری کرونا را در کشور دارد.

وی افزود: با توجه به آمار روزافزون تعداد موارد مثبت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نسبت جمعیت مقام چهارم کشور را دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از فرمانداران خواست با هوشیاری و دقت تا قبل از پایان فروردین ماه با توجه به درپیش بودن انتخابات و آتش سوزی‌ها و احتمال سخت شدن وضعیت شیوع کرونا آمادگی لازم برای مهار هر چه بهتر این ویروس را داشته باشند.

حسین کلانتری با بیان اینکه برخورد پلیسی و سخت گیرانه برای کنترل کرونا بازدارنده نیست گفت: بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش تعداد مبتلایان  فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم برای کنترل این بیماری است.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این استان و به تبع آن افزایش آزمایش‌های مولکولی در تلاشیم تا دومین آزمایشگاه مولکولی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شود.

موارد مثبت کرونا در نمونه های روز یکشنبه در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۰۰ نفر بوده که بیشترین موارد مثبت از زمان گسترش ویروس کرونا در ۱۳ ماه گذشته است.

آزمایشگاه ها و مراکز نمونه گیری در کهگیلویه و بویراحمد به طور سه شیفت در حال نمونه گیری هستند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi