شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان‌ شهید جلیل یاسوج برای مبارزه با کرونا دوباره آماده می شود

یاسوج- کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت نگران کننده استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا بیمارستان شهید جلیل یاسوج، برای مقابله با پیک دوم ویروس مرگبار کرونا آماده می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59008
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

بیمارستان‌ شهید جلیل یاسوج برای مبارزه با کرونا دوباره آماده می شود

به گزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا در یاسوج اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان و تغییر رنگ شهرستان های استان، بیمارستان‌ شهید جلیل یاسوج‌ که در پیک نخست بیمارستان پایلوت کرونایی استان و درگیر این بیماری بود، در زمان حاضر نیز با توجه به موج جدید این بیماری در استان، بیمارستان مذکور برای پذیرش و ارائه خدمات به بیماران کرونایی آماده و فعال می شود.

وی افزود: روند افزایشی بیماران کرونایی در استان نگران کننده است به گونه ای که در ۲۴ ساعت گذشته تست حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در استان  مثبت اعلام شده است.

استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد تصریح کرد: زنگ خطر پیک دوم کرونا در استان به صدا درآمده است و بدون تردید در ۲ هفته آینده با موج بیماران بستری کرونا در استان مواجه خواهیم بود.

کلانتری ابراز داشت: عادی انگاری و سهل انگاری در مقابله با ویروس کرونا استان را فراگرفته ‌است و مردم استان در تجمعات های خطرناک حتی تا ۵ هزار نفری شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقرر شده بود که مراسم عروسی در استان با حداقل شرکت کنندگان برگزار شود و به فرمانداری ها اعلام شده بود که حداکثر تعداد مجاز برای حضور در مراسمات عروسی ۵۰ نفر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مراسمات تشییع جنازه همچنان در شهرستان های مختلف برگزار و تجمعات هولناکی گرد هم جمع می آیند.

کلانتری بیان کرد: در این مدت نیروهای کادر درمان، سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و بخش های مختلف در استان سنگ تمام گذاشتند ‌ اقدامات آن ها قابل تقدیر است.

سناریوی حل‌نشدنی جایگاه زباله شهر دیشموک/دود بی‌تدبیری مسئولان به چشم مردم می‌رود
دنبال کنید

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نمونه گیری ها جزو استان های شاخص است و این از افتخارات ماست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابرلز داشت: واکسیناسیون افراد در معرض خطر و گروه های آسیب پذیر در استان باید تقویت شود.

کلانتری گفت: افراد مبتلا به کرونا از قرنطینه به مدت ۲ هفته خارج نشوند و تردد آن ها محدود و با خاطیان برخورد شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi