جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۲۶ کیلو گرم تریاک در جاده بایامیدان – یاسوج کشف شد

یاسوج- کرونا نیوز- جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۶ کیلو گرم تریاک در جاده ارتباطی بابامیدان – یاسوج کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58912
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

۱۲۶ کیلو گرم تریاک در جاده بایامیدان – یاسوج کشف شد

سرهنگ ًسهام صالحی روز جمعه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور های مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور بابامیدان به یاسوج به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

سرهنگ صالحی بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیکها خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۱۲۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی عنوان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شد و این رقم در سال ۹۸ به حدود ۶ تن انواع مواد مخدر در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد رسید .

 آمار ها نشان می دهد که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi