چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

۳۵۷ بازدید از تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

یاسوج – کرونا نیوز -معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون ۳۵۷ بازدید از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58876
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

کرونا :

۳۵۷ بازدید از تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

محمد حسین زاده روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: در این بازدیدهای نظارتی ۳۲ تذکر کتبی برای فعالان حوزه گردشگری که مراقبت های بهداشتی ویروس کرونا را رعایت نکرده اند صادر شد.

وی بیان کرد: همچنین در سال جدید ۱۷ نفر از صاحبان تاسیسات گردشگری که دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را به شکل بسیار مطلوبی رعایت کرده اند تشویق نامه کتبی دریافت کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بازدیدها از هفت اقامتگاه بومگردی متشکل از ۴۰ اتاق و ۱۵۰ تخت،سه هتل آپارتمان متشکل از ۵۶ اتاق و ۱۶۰ تخت و پنج مهمان پذیر متشکل از ۹۹ اتاق و۳۱۷ تخت در استان ادامه دارد.

وی عنوان کرد:هشت تیم متشکل از ۴۰ نفر نظارت بر مکان های گردشگری نظیر هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی کهگیلویه و بویراحمد را به عهده دارند.

وی بیان کرد: تیم های نظارتی مذکور در روزهای بیست و هشتم اسفند امسال تا شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۰ فعالیت خواهند داشت و با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد.

حسین زاده تاکید کرد:پذیرش حداقلی در هتل‌ها و مراکز اقامتی که تأییدیه بهداشت و درمان را دارند، در شهرهای زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: شهرستان گچساران به دلیل وضعیت قرمز ویروس کرونا هیچ نوع پذیرش مسافر ندارد.

بنا به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اسکان در مدارس، خانه‌های استیجاری، مهمانسراها، مراکز دولتی، کمپ‌های نوروزی و برپایی چادر در پارک ها و بوستان های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است
دنبال کنید

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰جاذبه طبیعی،۷۷۰ منطقه تاریخی و جلوه های مردم شناسی در دوران پیش از انتشار ویروس کرونا سالیانه میزبان سه میلیون نفر گردشگر است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi