جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

محدودیت‌های شبانه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

یاسوج-کرونا نیوز-فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت ‌های شبانه در شهرهای مختلف این استان تا عادی شدن شرایط کرونایی ادامه دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58819
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

محدودیت‌های شبانه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

به گزارش کرونا نیوز،سردار کیقباد مصطفایی روز سه شنبه در بازدید از ورودی های شهرستان گچساران اظهار داشت:اعمال محدودیت های شبانه در همه شهرستان‌های استان در هر چهار وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است.

وی افزود: از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد تردد خودروهای بومی وغیر بومی در شهرهای استان ممنوع است و هرگونه تردد در شب اعمال قانون را در پی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:تمامی خودروهایی که شبانه تردد دارند و قوانین و مقرارت را نایده می‌گیرند مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه می‌شوند.
سردار مصطفایی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد شبانه  برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون افزون بر ۵۲ هزار فقره جریمه ۲ میلیون ریالی اعمال قانون  شده است.

وی ابراز داشت: در مبادی ورودی شهر های کهگیلویه و بویراحمد اعمال قانون‌های لازم برای شهرهای با وضعیت قرمز به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و شهرهای با وضیعت نارنجی به مبلغ پنج میلیون ریال صورت گرفته است.

با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روز های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد محدودیت تردد شبانه در تمامی شهر های این استان اجرا شده است.

هم اکنون شهرستان گچساران در وضع قرمز و شهرستان های بویراحمد،کهگیلویه و دنا در وضع نارنجی قرار دارند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi