جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶نفر مبتلا به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

یاسوج- کرونا نیوز-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد با شناسایی ۶ بیمار جدید به ۲۰ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58689
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

۶نفر مبتلا به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

پرویز یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد احتمال تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان به رنگ قرمز پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۱۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری اند که از این تعداد ۵۷ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه  درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد  ۴۶۱ نفر است و در  ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا  در این استان نداشتیم.

یزدان پناه تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۶ هزار ۶۴ نفر اعلام و عنوان کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستور المل‌های بهداشتی الزامی است.

وی ابراز داشت: برخی شهروندان با عادی انگاری بیماری کرونا، بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن مصوبات ستاد کرونا سلامت خود، دیگران و همچنین نیروهای درمان درگیر این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به خطر می‌اندازند.

هم اکنون دو شهرستان گچساران و کهگیلویه و در وضع قرمز و شهرستان بویراحمد در وضع نارنجی کرونایی قرار دارد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi