جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۵۸ نفر از داوطلبان شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند

گچساران- کرونا نیوز- مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۵۸ نفر از داوطلبان شورای شهر در این استان برای انتخابات ۱۴۰۰ تاکنون ثبت نام کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

۴۵۸ نفر از داوطلبان شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند

فتاح محمدی روز سه شنبه در نشست با فرمانداران شهرستان های کهگیلویه ، گچساران و باشت افزود: در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی  و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ فراهم شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۵۰۷نفر در استان کهگیلویه بویراحمد داوطلب  شرکت در انتخابات شورای شهر شدند که از این تعداد ۴۵۸ نفر ثبت نام کردند.

محمدی اظهار داشت: بیشترین داوطلبان ثبت نام شده در شورای شهر در شهر یاسوج با ۱۴۸ نفر بوده و کمترین در سی سخت با ۱۶ نفر داوطلب است.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد و  شهرستان های۹ گانه  ثبت نام از داوطلبان در شوراهای شهر آغاز بکار شد که بخش اعظم ثبت نام کنندگان اقایان و تعدادی هم بانوان هستند.

محمدی به تشکیل هیات های اجرایی در ۹ حوزه انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: عوامل اجرایی انتخابات در استان برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تمام تلاش خود را انجام خواهدداد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل  و اولویت انتخابات در سال آینده، بخاطر بعد داخلی و جهانی انتخابات ریاست جمهوری است.

احد جمالی افزود: در انتخابات گذشته بیشترین نرخ مشارکت مربوط به این استان بوده و امیدواریم در انتخابات پیش رو شاهد حضور پررنگ مردم در انتخابات باشیم.

جمالی عنوان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰، همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: هیات های اجرایی هم اکنون در شهرستان های این استان مشخص شده و صندوق ها نسبت به دور گذشته افزایش خواهد یافت.

همه گیری آنفلوانزا، عواقب گسترده اجتماعی و اقتصادی دارد
دنبال کنید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه زمانبندی مراحل انتخابات ۱۴۰۰ اعلام و براساس این برنامه، روند اجرای کارها به خوبی در استان در حال انجام می باشد.

جمالی اولویت اصلی مجریان و مجموعه عوامل برگزاری انتخابات را منافع انقلاب، نظام و خواست مردم اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان و بیش از ۱۷ شهر است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi