یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های دامی درکهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تشدیدکنترل و نظارت بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58493
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های دامی درکهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

عبدالله بهمنش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:در این طرح مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی، رستوران ها، هتل‌ها،خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی، کارگاه‌های فرآوری و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی  نظارت و کنترل می شوند.

وی افزود: عرضه و فروش هر گونه فرآورده خام دامی در حاشیه خیابان و به صورت دوره‌گردی ممنوع و مردم از خرید این گونه فرآورده‌های غیر بهداشتی با توجه به شرایط خاص کنونی خودداری کنند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح با همکاری تعزیرات حکومتی با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد می شود.

بهمنش از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا نیاز به مشاوره دامپزشکی، از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی و شماره ۱۳۵ تعزیرات حوکمتی موارد را گزارش دهند.

طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد  از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و تا پایان ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ با ۱۶ اکیپ ثابت و سیار بهداشتی دامپزشکی در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi