شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

مسافران و گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد با اشاره به وضعیت نگران کننده استان از لحاظ بیماری کرونا، از هموطنان خواست در روزهای آینده و تعطیلات عید نوروز به این استان سفر نکنند زیرا این تصمیم برای سلامتی تمامی هموطنان گرفته شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58465
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

مسافران و گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند

به کزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: ورود مسافران و گردشگران نوروزی به این استان ممنوع شده است.

وی افزود: آتش کرونای خوزستان، دامنگیر استان ما نیز شده است و وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده و خطرناک است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی ، شاهد روند صعودی ابتلای همشهریان به بیماری کرونا هستیم.

کلانتری ابراز داشت: شهرستان گچساران در این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است‌ و بویراحمد و کهگیلویه وضعیت نارنجی دارند.

وی تاکید کرد: مردم غیرتمند و شریف کهگیلویه و بویراحمد همواره به مهمان‌نوازی در کشور شهره اند اما این تصمیم برای سلامتی تمامی مردم کشور گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد ابراز داشت: امید است در آینده نزدیک با برچیده شدن این ویروس منحوس، شرایط فراهم شود تا هم مردم استان روح مهمان نوازی شان را به نمایش بگذارند و هم ما میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران باشیم.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi