چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

جابه جایی جمعیت در سی سخت برای شیوع کرونا خطر آفرین است

یاسج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جابه جایی جمعیت و ورود قشرهای مختلف در شهرستان دنا و شهر زلزله زده سی سخت از لحاظ انتشار کرونا و شیوع گسترده آن خطرناک است و باید محدودیت های لازم اعمال شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58404
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

جابه جایی جمعیت در سی سخت برای شیوع کرونا خطر آفرین است

پرویز یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: روزانه افراد و گروه‌های مردمی مختلف از شهرهای استان و دیگر استان های کشور و حتی کارگران فصلی افغانی وارد سی سخت می شوند.

وی افزود: در آخرین نمونه گیری ۲۴ مورد مثبت در دنا گزارش شده است که روند صعودی مبتلایان به کرونا در این شهرستان به ویژه سی سخت را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید از تمامی افرادی که وارد شهر زلزله زده سی سخت می شوند بدون استثنا تست کرونا گرفته شود.

یزدان پناه تاکید کرد: افراد بومی استان که از استان های دیگر برای تعطیلات نوروز وارد استان می شوند، در ۲۴ ساعت اول ورود به استان به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی عنوان کرد:شهرستان گچساران و یاسوج به ترتیب به قرمز و نارنجی تغییر وضعیت داشته اند.

با توجه به سیر صعودی موارد مثبت در شهرستان دنا انتظار می رود که  در طی روزهای آینده تغییر وضعیت از زرد به نارنجی رخ دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان تاکنون۲۵هزار و ۶۵۷ مورد گزارش شده است.

بر اساس آخرین آمار ۱۵۹بیمار در بیمارستان های معین کرونایی استان بستری بوده که از این تعداد ۵۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi