شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۲۰ میلیارد ریال کمک معیشت دریافت کردند 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال کمک معیشت دریافت کرده اند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58323
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۲۰ میلیارد ریال کمک معیشت دریافت کردند 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای تأسیس تاکنون منشأ خدمات متعددی به نیازمندان بوده است. 

وی افزود: هدف از تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ابتدا کمک به معیشت نیازمندان بود اما در ادامه و با گذشت زمان کمک‌ های این نهاد در قالب طرح ها و برنامه ‌های مختلف از جمله تسهیلات قرض‌ الحسنه، جهیزیه، خدمات درمانی، مسکن، تحصیل، اشتغال و دیگر موارد به جامعه هدف ارائه شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه ‌های کمیته امداد کشور و این استان است. 

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد از یک ‌نهاد معیشتی به یک‌ نهاد توانمندساز تبدیل‌ شده و در طول سال نیز با ارائه خدمات متنوع به مددجویان زیر پوشش زمینه توانمندسازی هر چه بیشتر آنها را فراهم می کند. 

وی ابراز داشت: اهدای جهیزیه برای کمک به آغاز زندگی مشترک زوج ‌های جوان نیازمند یکی از برنامه ‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۷۹۴ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به زوج ‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد این استان اهدا شده است. 

مبشری اظهار داشت: هم اینک ۱۲ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

داریوش یزدی :از شهر باران شناخت خوبی داریم
دنبال کنید

وی افزود: کمک ‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و شهریه و تسهیلات قرض‌ الحسنه نیز به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می ‌شود.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان حدود ۱۰ هزار نفر است. 

مبشری عنوان کرد: حامیان بومی و غیربومی از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد کمک کرده ‌اند. 

وی ابراز داشت: نیکوکاران بومی و غیربومی می ‌توانند با پذیرش سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ماهانه مبلغی را به‌ حساب آنان واریز کنند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi