چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

چهار طرح حمل و نقل جاده ای در باشت افتتاح شد

گچساران – کرونا نیوز- چهار طرح حوزه حمل و نقل جاده ای شهرستان باشت امروز سه شنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

چهار طرح حمل و نقل جاده ای در باشت افتتاح شد

به گزارش کرونا نیوز،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری از پل شهید کلانتری باشت گفت: راه های روستاهای سراببز و شاه بهرام،تعمیر جاده شوش و بوستان از جمله طرح های بهره برداری شده امروز است.

محمد نصیری راد اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از چهار طرح افتتاح شده حوزه حمل و نقل جاده ای در شهرستان باشت را ۱۶۸ میلیارد ریال برآورد کرد.

وی بیان کرد:پل بزرگ شهید کلانتری این شهرستان به مساحت ۱۶۰ متر مربع و در مدت زمان ۱۸ ماه احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز اشت:پل بزرگ شهید کلانتری که نقش مهمی در تردد آسان و ایمن مردم شهرستان های چرام،کهگیلویه،لنده ،گچساران و باشت به جاده بابامیدان دارد با ۱۲۲ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

وی بیان کرد: برای احداث این پل که دارای هشت دهانه ۲۰ متری است ۱۷۶هزار متر مربع خاک برداری،۶هزار و۲۵۴ متر مربع خاکریزی،۹ هزار و۲۰۹ متر مربع بتن ریزی،پنج هزار و۵۷۶ متر مربع زیراساس،۵۳۵ متر اساس و ۴۹۹ متر مربع آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اجرای این طرح مهم برای ارتقای ایمنی جاده های استان از تلاش ها و پیگیری های غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در دوره دهم برای تحقق اعتبار پل شهید کلانتری قدردانی کرد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در این آیین گفت: امروز ۴۳پروزه حمل و نقل جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال بهره برداری شده است.

احداث ۱۹ طرح ورزشی جدید در کهگیلویه وبویراحمد
دنبال کنید

داریوش امانی اضافه کرد: از این تعداد ۳۲  طرح در بخش جاده های شریانی و فرعی، ۱۰ پروژه راه روستایی و یک طرح هم در حوزه راهداری بوده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش اعتبار حوزه حمل ونقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد:  زیرساخت های این حوزه در سال آینده افزایش چشمگیری یابد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi