شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگاه های آموزش فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه ‌های آموزش آشنایی با فضای مجازی از سال ۱۴۰۰ برای مربیان و قشر کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری این استان برگزار می شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58264
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

کارگاه های آموزش فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش کرونا نیوز، کبری اخلاقی نیا روز دوشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروزه و با توجه به گسترش روزافزون اطلاعات حوزه های مجازی لزوم افزایش اطلاعات و دانش والدین و بزرگسالان پا به پای کودکان و نوجوانان امری اجتناب ناپذیر است.  

وی افزود: مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری شامل استفاده از ظرفیت های دوسویه برای صیانت از آسیب های ناشی از فضای مجازی به ویژه بین فشر کودک و نوجوان و گسترش تعامل به منظور توسعه هدفمند و هوشمندانه در هدایت اوقات فراغت در سرگرمی های دیجیتال است.  

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فضای مجازی تنها یک تهدید نیست و می توان از مزایای متعدد آن نیز استفاده بهینه تری کرد. 

سرهنگ روح الله شهبازی پور اظهار داشت: یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از آسیب‌ های فضای مجازی ارائه آموزش های لازم به قشرهای مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به منظور استفاده صحیح از آن است. 

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد می توانند در زمینه فرهنگ ‌سازی این امر مهم گام‌ های اساسی بردارند. 

سرهنگ شهبازی پور بیان کرد: حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی از ارکان مهم استفاده از امکانات اینترنتی بوده و بی توجهی به این موضوع نیز می ‌تواند صدمات جبران ‌ناپذیری به افراد وارد کند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi