شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان زیر پوشش و نیازمندان این استان از ابتدای امسال تاکنون ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی دریافت کرده اند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58253
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این میزان تسهیلات به هشت هزار و ۳۹۸ نفر از مددجویان زیر پوشش و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است. 

وی افزود: بخشی از این تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و بخش دیگر نیز از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تأمین شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۱۰۲ هزار و ۱۸۷ پرونده از سوی نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم این استان با مبلغ سپرده‌ گذاری ۳۵۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان افتتاح‌ شده است. 

مبشری عنوان کرد: دعوت می شود که نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با سپرده‌ گذاری در صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت این استان بیش از پیش یاریگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای اعطای تسهیلات و کمک‌ های قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان باشند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi