چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین شهید سلامت کهگیلویه و بویراحمد آسمانی شد

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه ‌ و بویراحمد گفت: دکتر محمد زارع متخصص داخلی و از پزشکان‌ بخش کرونا پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58111
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

اولین شهید سلامت کهگیلویه و بویراحمد آسمانی شد

پرویز یزدان پناه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:مرحوم محمد زارع پزشک جوان، مهربان، شریف و تحصیلکرده این مرز و بوم علاوه بر حضور در مناطق محروم و ‌خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان، در یک سال گذشته نیز تلاش فراوانی در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این پزشک دلسوز جان شریف خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد و البته  خوب می دانیم که غم از دست دادن انسان در کلمه نمی گنجد.

یزدان پناه تاکید کرد: این مرحوم در کسوت یک متخصص داخلی، طی یک سال گذشته تلاش شبانه روزی در درمان بیماران کرونایی داشت و در این راه جان شریفش را از دست داد که به عنوان اولین شهید سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا محسوب می شود. 

وضعیت کرونایی استان در یک شرایط شکننده و ناپایدار قرار گرفته است که در صورت عدم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات تبعات خطرناکی پیش روی مردم استان است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi