شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمه بیکاری به صاحبان واحدهای تولیدی آسیب دیده سی سخت پرداخت می شود 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه بیکاری به صاحبان کارگاه ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا پرداخت می شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58074
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

بیمه بیکاری به صاحبان واحدهای تولیدی آسیب دیده سی سخت پرداخت می شود 

عباس نورمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: پرداخت بیمه بیکاری به صاحبان کارگاه ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت تا زمان راه اندازی و فعالیت مجدد آنها ادامه دارد. 

وی افزود: بمنظور پرداخت بیمه بیکاری به صاحبان کارگاه ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت هیچ نیازی به مراجعه حضوری آنان به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان یا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دنا نیست.  

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد نیازی به انتظار کشیدن بمنظور صدور رأی برای برقراری و پرداخت بیمه بیکاری نیز نخواهند داشت. 

نورمحمدی عنوان کرد: تاکنون اقدام ها و فعالیت‌ هایی از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت انجام داده است. 

وی ابراز داشت: حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به ۲ هزار و ۶۰۰ خانوار زلزله زده شهر سی سخت اهدا شده است. 

نورمحمدی گفت: یک گروه شامل دندانپزشک، پزشک عمومی و آمبولانس نیز از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به شهر زلزله زده سی سخت اعزام و خدمات درمانی لازم را به مردم آن ارائه دادند. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

برگزاری ۱۰۰ برنامه مختلف در کنگره ملی شهدای استان
دنبال کنید

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi