سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۷ میلیارد ریال خدمات بنیاد احسان به زلزله زدگان سی‌سخت اختصاص یافت

یاسوج- کرونا نیوز- مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: از ابتدای وقوع زلزله سی‌سخت تاکنون اقلام مورد نیاز با ارزش بیش از ۴۷ میلیارد ریال به این مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58030
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

۴۷ میلیارد ریال خدمات بنیاد احسان به زلزله زدگان سی‌سخت اختصاص یافت

به گزارش کرونا نیوز، مدیر عامل بنیاد احسان و هیات عملیاتی همراه با این بنیاد، برای سومین مرتبه در دو هفته اخیر پس از وقوع زلزله سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در یاسوج و سرکشی به مناطق آسیب‌دیده در جریان حل مسائل پس از بحران قرار گرفت.

سعید سلیمانی روز دوشنبه اظهار داشت: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی از ساعات اولیه بحران آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تا کنون اقلام مورد نیاز با ارزش بیش از ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال شده که شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی و بسته‌های بهداشتی بوده است.

وی ادامه داد: این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر و تکمیلی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌ زده، عنوان کرد: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپزخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غدای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است.

سلیمانی افزود: روزانه  سه هزار و ۵۰۰ غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکید کرد: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر، از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد. 

سلیمانی عنوان کرد: در جهت رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله ۱۰۰ عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر شده است.

گرفتاری کوهنوردان البرزی در ارتفاعات شاه دژ
دنبال کنید

وی با اشاره به تداوم روند امدادرسانی‌ها، بیان کرد: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده  تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان  ادامه خواهد داشت.

سلیمانی ابراز داشت: در روزهای آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi