پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۶۰ نفر برای انتخابات سهام عدالت در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از ۶۰ نفر برای شرکت در انتخابات مجمع هیات مدیره سهام عدالت در استان نام نویسی کرده اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58014
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۶۰ نفر برای انتخابات سهام عدالت در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند

 غضنفر آرام روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز با اشاره به اینکه انتخابات هیات مدیره سهام عدالت در نیمه دوم اسفند برگزار می شود اظهار داشت: این افراد در سامانه www.setan.seo.irثبت نام کرده اند

وی با بیان اینکه صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجمع هیات مدیره سهام عدالت کهگیلویه وبویراحمد به زودی اعلام می شود اضافه کرد: دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم می توانند از بین این افراد در روز انتخابات استانی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت پنج نفر را انتخاب می کنند.

آرام تصریح کرد: افرادی که صلاحیت آنان تایید و اعلام می شود می توانند برای تبلیغات از طریق صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی اقدام کنند.

وی ابراز داشت: ۲۹۸هزار نفر معادل ۵۴ درصد از دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

آرام با یادآوری اینکه بیش از ۸۰درصد از جمعیت کهگیلویه وبویراحمد دارای سهام عدالت هستند تاکید کرد: ۵۵۱ هزار و ۵۲۳ نفر سهام عدالت دریافت کرده اند و امسال سهام عدالت مردم به ۲ روش مستقیم و غیر مستقیم آزادسازی شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این انتخابات بستر مناسب برای ارزش سهام عدالت خواهد بود انتخاب افراد متخصص واصلح اهمیت زیادی دارد.

آرام تاکید کرد:انتخابات شرکت های استانی سهام عدالت بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور محسوب می شود که انتخاب آگاهانه اعضای هیات مدیره نقش مهمی در ارتقای ارزش سهام عدالت خواهد داشت.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi