جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد فروخته می شود

یاسوج- کرونا نیوز- رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار هنرمندان کشور و این استان برای کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ به فروش می رسد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57936
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد فروخته می شود

محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: متقاضیان می توانند برای انتخاب و خرید آثار هنرمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به منظور کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت به اینستاگرام حوزه هنری این استان به نشانی artyasuj.ir مراجعه کنند. 

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۷۴۳۲۷۳۸۵ و ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۸۰ تماس بگیرند. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک مردم زلزله شده شهر سی سخت بیش از هر زمان دیگری نیاز به محبت، توجه،  عاطفه و امید دارند. 

اسلامی عنوان کرد: جامعه هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد می توانند با ایجاد شادی، نشاط، شادابی و امیدآفرینی به کمک ‌مردم زلزله زده شهر سی سخت بیایند.   

وی ابراز داشت: هنرمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه های مختلف حضور فعال و مؤثر داشته اند و هم اینک نیز تمامی همت و تلاش خود را برای تسکین آلام مردم زلزله زده شهر سی سخت به کار می گیرند. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi