پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کمک‌های ارسالی به زلزله زدگان سی‌سخت با امنیت کامل توزیع می‌شود

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت مستقر است و کمک‌های ارسالی با امنیت کامل بین مردم توزیع می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57930
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

کمک‌های ارسالی به زلزله زدگان سی‌سخت با امنیت کامل توزیع می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین مهدی تیموری روز شنبه در این باره اظهار داشت: کمک های بسیار زیادی به استان آمده به طوری که حدود هزار بسته معیشتی اعم از مواد غذایی و پوشاکی به این شهرستان وارد شده و این اقلام به مردم تحویل داده شده است.

 وی افزود: استان هایی از جمله لرستان، اصفهان و سایر استان ها نیز اعلام کرده اند اقلامی در راه است و به زودی این اقلام به شهرستان سی سخت می رسد بنابراین طی هماهنگی که با فرمانده انتظامی شهرستان به عمل آمده با نظارت کامل در بین مردم تقسیم خواهد شد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس در کنار سایر سازمان‌های خدمات رسان در منطقه حاضر و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت رسانی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری بیان کرد: ۱۰ مرکز در شهر مشخص و اکیپ های مختلفی از پلیس استان از جمله پلیس یگان ویژه استان فارس در آنجا حضور دارند و کمک‌هایی را که از استان‌های مختلف به منطقه زلزله‌زده ارسال شده را با امنیت کامل در بین مردم توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان به نحو احسن خدمت رسانی می کنند و کمک‌ها و هدایا بدون هیچگونه مشکل خاصی به دست مردم می رسد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پلیس به صورت شبانه‌روزی در منطقه مستقر است و تا کنون سرقتی گزارش نشده است.

به گزارش کرونا نیوز، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

زمین لرزه سی سخت خسارت جانی نداشت اما ۶۳ نفر مصدوم شد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi