پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵.۷ میلیارد ریال برای پیشگیری از ابتلای مددجویان به کرونا هزینه شد 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به منظور تهیه ماسک و ملزومات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان به بیماری کرونا هزینه شده است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57550
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۵.۷ میلیارد ریال برای پیشگیری از ابتلای مددجویان به کرونا هزینه شد 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: چنانچه خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یکی از اعضای خود را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست داده باشند پس از تأیید وزارت بهداشت از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به سرپرست خانواده پرداخت می شود. 

وی افزود: مبلغ پرداختی کمک بلاعوض به آن دسته از خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد که اعضای آنها به بیماری کرونا مبتلا شده اما بهبودی یافته اند نیز از ۲۰ تا ۴۰ میلیون ریال است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تست کرونای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان در بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج به صورت رایگان انجام می شود. 

مبشری عنوان کرد: تمامی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد دارای پوشش بیمه ای بوده و از خدمات بیمه سلامت برخوردارند. 

وی ابراز داشت: بر اساس ضوابط درمان و بیمه هزینه های بیماران مددجوی بستری شده ساکن مناطق روستایی و شهری کهگیلویه و بویراحمد با دفترچه بیمه سلامت تا سقف ۹۰ درصد پذیرفته می شود. 

مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با ارائه خدمات بیمه مکمل هزینه پرداختی بیماران مددجوی بستری شده به میزان پنج درصد برای ساکنان روستاها و ۱۰ درصد برای ساکنان شهرهای این استان را به آنان پرداخت می کند. 

وی اظهار داشت: بمنظور کمک به بیماران مددجوی کهگیلویه و بویراحمد که در پاراکلینیک های دولتی درمان می شوند ۷۰ درصد هزینه را بیمه پایه قبول کرده و ۳۰ درصد مابقی را نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان از طریق بیمه مکمل به آنان پرداخت خواهد کرد. 

داداش‌پور: جشنواره فرهنگ ملل دانشجویان خط بطلان به تفکر جهانی سازی فرهنگی است
دنبال کنید

مبشری افزود: بیماران مددجوی کهگیلویه و بویراحمد مشورت های لازم را از طریق کارشناسان درمانی مستقر در دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان دریافت می کنند تا در روند پرداخت هزینه ها با مشکلی مواجه نشوند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi