چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز ناکارآمدی تحریم های دشمنان است 

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: تحقق هر چه مطلوبتر اقتصاد مقاومتی زمینه ساز ناکارآمدی تحریم های اقتصادی دشمنان و عامل غلبه بر آنها است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57345
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

کرونا :

تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز ناکارآمدی تحریم های دشمنان است 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر تحقق کامل اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید داشته و بارها نیز اهمیت و ضرورت آن را به مردم و مسؤولان اجرایی گوشزد کرده اند. 

وی افزود: ظرفیت های لازم از قبیل آب، نفت، کاز، معادن، زمین، منابع و نیروی انسانی توانمند در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق بهینه اقتصاد مقاومتی وجود دارد و باید مورد استفاده مطلوب قرار گیرند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: راز ایستادگی و مقاومت جانانه ایران اسلامی در ۴۲ سال اخیر مقابل انواع فشارهای دشمنان وجود ظرفیت‌ های چشمگیر در کشور است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: قرار بود ظرفیت های کشور و کهگیلویه و بویراحمد در قالب بخش خصوصی در اختیار افراد قرار گرفته و موجب رونق هر چه بیشتر اقتصاد شود اما اینگونه نشد و به همین دلیل نیز بسیاری از کارخانه ‌ها راکد و تعطیل شدند. 

وی ابراز داشت: بخش عمده ای از طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل واگذاری به عده ای افراد غیردلسوز تعطیل شده اند. 

آیت الله حسینی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در حوزه اقتصاد کشور به گونه ای اقدام کرد که تحریم های دشمنان بی اثر شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi