دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سپاه گچساران ۷۱برنامه به مناسبت دهه فجر برگزار می کند

گچساران-ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: بیش از ۷۱ برنامه شاخص ویژه ایام الله دهه فجر در زمینه‌های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57200
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

سپاه گچساران ۷۱برنامه به مناسبت دهه فجر برگزار می کند

سرهنگ باقر پسنده روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در گچساران افزود: این برنامه ها در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی رژه موتوری و خودرویی، نمایشگاه عکس، جشنواره سرودهای حماسی و انقلاب، سرکشی از خانواده معظم شهدا، نشست های گام دوم انقلاب، رزمایش کمک های مومنانه و افتتاح پروژه های آبرسانی را از مهمترین برنامه‌های بسیج این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال ذکر کرد.

پسنده ادامه داد: همایش نقش زن در انقلاب اسلامی، دیدار با امام جمعه ، برگزاری همایش پیاده رویی، برگزاری محافل انس با قرآن  و غباررویی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج گچساران در دهه فجر امسال است.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت:  با توجه به شرایط موجود بیشتر برنامه های دهه فجر گچساران به صورت مجازی با رعایت مسایل بهداشتی برگزار خواهد شد.

پسنده اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انتشار پیام انقلاب با استفاده از فضای رسانه ای فرصتی است تا جوانان ما با روح و ماهیت انقلاب اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 وی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و به اطلاع مردم به ویژه جوانان رسانده شود.

 پسنده ابراز کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد یاس و ناامیدی و کم ارزش جلوه دادن  دستاوردهای نظام می باشد که حضور در صحنه مردم ایران این دسیسه ها را خنثی خواهد کرد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi