سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۸۶ میلیارد ریال برای عمران شهری دوگنبدان هزینه شد

گچساران- ایرنا- شهردار دوگنبدان گفت: ۵۸۶ میلیاردو ۷۲۸ میلیون ریال برای اجرای ۱۵طرح عمرانی در مناطق مختلف شهر دوگنبدان هزینه شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57189
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

۵۸۶ میلیارد ریال برای عمران شهری دوگنبدان هزینه شد

مسعود ظفری روز شنبه در جمع خبرنگاران گچساران افزود: از این تعداد ۹ طرح با اعتباری بیش از ۱۳۴ میلیارد و ۷۲۸میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید. 

وی اظهار داشت: ۱۰۷ میلیاردو ۶۹۱ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری و ۲۷ میلیارد  و ۳۷ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و استانی برای این طرح ها هزینه شده است.

ظفری ابراز کرد: پارک شهید رجایی با اعتبار بیش از ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، بلوار رز با اعتبار ۳۴ میلیارد، بلوار شهید فخری زاده با ۴۳ میلیارد ، بوستان محله ای شهرک معلم پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال،پیاده رو سازی خیابان اصلی رزمندگان ۲۸ میلیاردو ۷۶۸ میلیون ، بازسازی و راه اندازی سه دستگاه اتوبوس فرسوده با چهار میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال،  پارک بزرگ مهر واقع در انتهای کوی رادک۹۶۰ میلیون ریال،تکمیل و بهسازی طرح پارک محله ای سلامت روبروی کتابخانه با سه میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال، بوستان خیابان شهید عوض پور با ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرح های افتتاحی در زمینه عمرانشهری گچساران است.

وی افزود: رینگ شمالی سی دستگاه بنیاد شهید تا ابتدای پل جاده دیل با ۱۱۰ میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید پناهپوری با ۱۲۰ میلیارد ریال، ساخت و تکمیل بلوار شهید تاجگردون واقع در کوچه هشت سهراهی با ۲۴ میلیارد ریال، پیاده روسازی کوی رادک با ۱۸ میلیارد ریال و تکمیل و اصلاح هندسی بلوار شهید تاجگردون با ۳۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های کلنگ زنی در این شهرستان است.

ظفری گفت: سرانه فضای سبز در این شهر هم اکنون به۱۴ مترمربع افزایش یافته است.

وی ابراز کرد: میزان سرانه فضای سبز شهری از هشت و هشت دهم متر مربع در سال ۹۶ به ۱۴ مترمربع افزایش یافته است.

ظفری بیان کرد: هم اکنون هشت هزارو ۵۰۰ متر مربع فضای سبز در محله راک ساخته شده در حالی که پیش از این هیچ فضای سبزی در این منطقه وجود نداشت.

وی اظهار داشت: برای ساخت چهار پارک و بوستان در این منطقه۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شد.

ظفری گفت: ۴۷ منطقه بدون استفاده و در معرض سوءاستفاده در شهرستان برای ساخت بوستان و پارک در چهار سال گذشته پیش بینی شده که تاکنون بیش از ۳۰ مناطق به پارک و بوستان تبدیل شده اند.

شهر ۱۰۰ هزار نفری دوگنبدان در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi