شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری اخبار حوزه سلامت و مرتبط با کروناویروس در مجله اینترنتی خبر ببر

وب‌سایت خبرببر با انتشار به‌روز تمامی وقایع مهم روز ایران و جهان و با تأکید بر مهم‌ترین رخدادهای تأثیرگذار بر زندگی روزمره‌ی هم‌وطنان عزیز فعالیت می‌کند. تیم تحریریه‌ی مجله‌ی خبرببر در تلاش است هر آن‌چه که اطلاع از آن را در کیفیت زندگی مخاطبان خود مهم می‌داند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با زبانی شفاف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

کرونا :

پیگیری اخبار حوزه سلامت و مرتبط با کروناویروس در مجله اینترنتی خبر ببر

وب‌سایت خبرببر با انتشار به‌روز تمامی وقایع مهم روز ایران و جهان و با تأکید بر مهم‌ترین رخدادهای تأثیرگذار بر زندگی روزمره‌ی هم‌وطنان عزیز فعالیت می‌کند. تیم تحریریه‌ی مجله‌ی خبرببر در تلاش است هر آن‌چه که اطلاع از آن را در کیفیت زندگی مخاطبان خود مهم می‌داند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با زبانی شفاف و ساده در این وب‌سایت گردآوری و منتشر کند. به‌عنوان نمونه رویکرد وب‌سایت خبرببر از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا درست در همین راستا بوده و تیم محتوای خبرببر سعی کرده است با انتشار لحظه‌به‌لحظه‌ی خبرهای مربوط به این بیماری رسالت خود را در اطلاع‌رسانی به جامعه و ارتقاء سلامت عمومی به‌جای آورد.
تیم تحریریه‌ی وب‌سایت خبرببر همچنین تمامی وقایع سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی از منابع موثق و دست اول پوشش می‌دهد و مبنعی بسیار خوب برای اطلاع از آخرین رخدادهای ایران و جهان در موضوعات مختلف است.

اخبار کرونا

خبرببر پابه‌پای کرونا از همان ابتدا

خبرببر از همان روزهای آغازین شیوع کرونا وظیفه‌ی خود دانست با پوشش جامع و به‌روز تمامی وقایع مهم مربوط به این بیماری وظیفه‌ی خود را در جلوگیری از گسترش بیماری و نجات جان هم‌وطنان‌مان در ایران و البته تمامی افرادی که در تمامی کشورها بر اثر ابتلا با آن‌ها در معرض ابتلا به بیماری بوده‌اند انجام دهد.
در همین راستا خبرببر قسمتی ثابت را در صفحه‌ی اصلی خود به انتشار آمار آنلاین مبتلایان به کرونا در ایران و جهان اختصاص داده است. بدین‌ترتیب مخاطبان گرامی می‌توانند تنها با یک کلیک از جزئیات آمار ابتلا به این بیماری در ایران، آسیا و جهان، به تفکیک کشورها، اطلاع پیدا کرده و روند ابتلا، بهبودی و فوت بر اثر بیماری را در مقایسه با هم مشاهده کنند.
بدون تردید انتشار خبرهای مربوط به این بیماری در بسیاری از روزها، به‌ویژه روزها و ماه‌های ابتدایی و دوران‌ افزایش شمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا برای تیم خبرببر بسیار دشوار بوده و هست، اما باز هم بدون تردید آگاهی از اخبار شفاف و درست خود گامی مؤثر برای پیشگیری از دچارشدن به کرونا برای تک‌تک افراد جامعه است.
گذشته از این تیم تحریریه‌ی پزشکی خبرببر با انتشار مقالات متعدد پزشکی تلاش دارد با ارتقاء سطح سلامت عمومی و اطلاع از روش‌های مؤثر پیشگیری عمومی از بیماری‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن، به‌شیوه‌ای دیگر به کاهش شمار افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند کمک کند. مقالات نوشته‌شده در بخش پزشکی مجله‌ی خبرببر توسط تیم تحریریه‌ی باتجربه و آشنا به مسائل پزشکی و سلامت و با استفاده از منابع دست‌اول پزشکی روز جهان تهیه و منتشر می‌شوند.

رسالت آموزش وپرورش درجامعه حیاتی است
دنبال کنید

آخرین اخبار مربوط به واکسن کرونا در خبرببر

تیم خبرببر در طول دوره‌ی شیوع بیماری کرونا بارها با انتشار آمار شمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا همچون سایر خبرگزاری‌هایی که وظیفه‌ای مشابه دارند، باری سنگین به دوش کشید، اما در میان این اخبار بد، اخیراً زمزمه‌هایی از ریشه‌کن‌شدن نه‌چندان دیرهنگامِ بیماری به گوش می‌رسد و این قطعاً جای بسی خوشحالی‌ست. تحریریه‌ی خبرببر با پوشش تمامی اخبار مربوط به واکسن کرونا مخاطبان خود را در جریان جزئیات مربوط به این واکسن، از ابعاد مختلف قرار می‌دهد. جنبه‌های پزشکی واکسن کرونا، آزمایش واکسن کرونا روی افراد مختلف در کشورهای مختلف از جمله افراد سرشناس، خبرهای مربوط به واردات واکسن کرونا به کشور و درنهایت ساخت این واکسن در داخل از جمله موضوعات کلیدی مورد توجه تیم تحریریه‌ی خبر ببر در این ارتباط هستند.
اخبار مربوط به واکسن کرونا از آن دسته خبرهای حساس و پرحاشیه و شایعه است و تیم خبرببر با آگاهی از این موضوع تلاش دارد دقیق‌ترین اخبار موثق را در این ارتباط در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. با توجه به تأکید چندباره‌ی مسئولان بهداشت و سلامت کشور درباره‌ی اعتمادنکردن به خبرهای جعلی از منابع خبری ناموثق پیشنهاد می‌کنیم اخبار مربوط به واکسن کرونا را تنها از وب‌سایت‌های معتبر و متعهد، از جمله وب‌سایت خبرببر دریافت کنید.

مجله‌ی خبرببر دنیایی از خبرهای گوناگون

مجله‌ی خبرببر گذشته از انتشار اخبار مربوط به کرونا، سلامتی و بهداشت به‌طور گسترده خبرهای روز در حوزه‌های مختلف از جمله اخبار شبکه‌های اجتماعی، تکنولوژی، حوادث، ورزش و اقتصاد را شامل می‌شود. وب‌سایت خبرببر همچنین با مجموعه‌ی وسیعی از مقالات مختلف در موضوعات متنوعی چون روانشناسی، محیط‌زیست، آشپزی و خانه‌داری، روابط کودکان و والدین، روابط زناشویی، حیوانات خانگی، هنر، زیبایی، مد و فشن، بازی‌های رایانه‌ای، کامپیوتر و اینترنت، شبکه و امنیت، گوشی و تبلت، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و بسیاری موارد دیگر فضایی ایده‌آل برای سپری‌کردن وقت و کسب اطلاعات برای دوستداران هر یک از موضوعات است.

دستور جهانگیری به رحمانی فضلی درباره برپایی تجمع در مشهد
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi