جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزئیات جدید درباره سلاح استفاده شده برای ترور شهید فخری زاده

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ آذر) برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت فوت آیت‌الله یزدی گفت: آیت‌الله یزدی  در انقلاب و پس از پیروزی انقلاب و در عرصه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

کرونا :

جزئیات جدید درباره سلاح استفاده شده برای ترور شهید فخری زاده

جزئیات جدید درباره سلاح استفاده شده برای ترور شهید فخری زاده 3

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ آذر) برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت فوت آیت‌الله یزدی گفت: آیت‌الله یزدی  در انقلاب و پس از پیروزی انقلاب و در عرصه دفاع مقدس نقش موثری در حمایت از نهضت و امام خمینی و رهبری داشتند.

وی با اشاره به جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در جلسه امروز مجمع، گزارشی سردار باقری درباره  وضعیت امنیت کشور بویژه توضیح شهادت شهید فخری زاده توضیحاتی را داد. 

رضایی گفت: سردار باقری تشریح کردند که در طی سالهای اخیر بارها سازمانهای تروریستی قصد شهادت شهید فخری زاده را داشتند ولی تلاش‌های آنها خنثی می‌شد ولی اینبار با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و استفاده از سلاح‌های لیزری و هوشمند که با ماهواره هدایت می‌شد توانست عملیات خود را با موفقیت انجام دهند. همچنین از آنچه که جاسازی دقیقی از محل عبور شهید فخری زاده انجام شده بود و همچنین چون تیرها صدا خفه کن داشته و خانواده شهید و محافظان صدای گلوله را نمی‌شنیدند این عملیات با  موفقیت همراه بوده است. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سردار باقری گفتند که سلاح استفاده شده متعلق به ناتو است. 

وی در ادامه با اشاره به دیگر دستور کار جلسه امروز مجمع تشخیص گفت: مسئله دیگری که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت  سیاست های کلی تامین اجتماعی بود که در ۱۰ بند این سیاست ها تنظیم شده و طی دو سال اخیر با بیش از ۲۹۰ نفر از صاحب نظران این سیاست ها تهیه شده و در جلسات کمیسیون ها اصلی و فرعی مورد بحث قرار گرفته است.

وداع بهشهری‌ها با شهید «رحیم کابلی» در روز تاسوعای حسینی
دنبال کنید

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi