دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

خبر خوش برای اعضای صندوق ذخیره بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد/ پویش وحدت با جوایز ارزنده راه اندازی شد

پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی ویژه اعضای صندوق ذخیره بسیجیان همراه با اهدای جوایز ارزنده راه اندازی شد. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت:‏ بمناسبت ۱۴۵۰ سالگی میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55097
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

کرونا :

خبر خوش برای اعضای صندوق ذخیره بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد/ پویش وحدت با جوایز ارزنده راه اندازی شد

پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی ویژه اعضای صندوق ذخیره بسیجیان همراه با اهدای جوایز ارزنده راه اندازی شد.
به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت:‏ بمناسبت ۱۴۵۰ سالگی میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق(ع) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، با توجه به هتاکی های صورت گرفته به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) از جانب ایادی استکبار و مزدوران صهیونیسم بین الملل، صندوق ذخیره بسیجیان پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی را راه اندازی کرده است.
مراد دیودوست افزود: پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی از ۱۱ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ۹۹ ادامه دارد .
وی بیان کرد: اعضای صندوق ذخیره بسیجیان برای شرکت در این پویش ملی می توانند به صفحه شخصی خود در سامانه سحاب sahabcard.ir مراجعه نمایند و با کلیک بر روی گزینه ( پویش ) ثبت نام کنند.
مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:به پاس قدردانی از مشارکت اعضای محترم به ۱۴۵۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی شامل تبلت, کارت اعتباری دو میلیون تومانی ، بسته اینترنت دو میلیون ریالی, بسته بهداشتی دو میلیون ریالی, بیمه عمر و حوادث دو میلیون ریالی ، تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی و تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
دیودوست با اشاره به اینکه زمان قرعه کشی و اهدای جوایز در هفته بسیج ۹۹ خواهد بود، از اعضای صندوق ذخیره بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد خواست در این یویش ملی شرکت و از جوایز نفیس آن نیز بهره مند شود.
انتهای پیام/

استاندار از انعقاد تفاهمنامه توسعه بخش کشاورزی با شرکت شهرک های کشاورزی کشور خبر داد
دنبال کنید

خبر خوش برای اعضای صندوق ذخیره بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد/ پویش وحدت با جوایز ارزنده راه اندازی شد 3

  • پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی ویژه اعضای صندوق ذخیره بسیجیان همراه با اهدای جوایز ارزنده راه اندازی شد. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi