دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

احتمال افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته های پیش رو درکهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ عبورتعداد بیماران بستری در استان روزانه ۴۰۰ نفر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۰۰ درصدی ابتلا به کرونا در استان به نسبت یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان و افراد بستری باید شاهد مرگ و میرهای بیشتر در طی دو تا چهار هفته آینده باشیم. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54837
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

کرونا :

احتمال افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته های پیش رو درکهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ عبورتعداد بیماران بستری در استان روزانه ۴۰۰ نفر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۰۰ درصدی ابتلا به کرونا در استان به نسبت یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان و افراد بستری باید شاهد مرگ و میرهای بیشتر در طی دو تا چهار هفته آینده باشیم.
به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: روز گذشته بیش از ۶۳ درصد نمونه ها در استان مثبت اعلام شده و این مهم اولین بار در استان اتفاق افتاده که زنگ خطر و بحران این بیماری را در استان به صدا درآورده است.
وی افزود: برای نخستین بار در استان تعداد بیماران بستری به طور روزانه از ۴۰۰ نفر عبور کرده و میزان ابتلا به این بیماری به طور چشمگیری افزایش یافته است.
کلانتری تاکید کرد: افزایش شمار مبتلایان و افراد بستری در بیمارستان های استان خروجی بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بخشی از مردم است که بی مهابا در تجمعات حضور می یابند و جان خود و بقیه افراد را به خطر می اندازند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود سه شهرستان سیاه استان و شهر های قرمز باید محدودیت ها را افزایش دهیم.
کلانتری ابراز داشت: اقدامات مطلوبی برای تجهیز و توسعه بیمارستان های استان انجام گرفته ولی بدون شک تجهیزات بیمارستانی استان با توجه به افزایش این خیل بیماران کرونایی جوابگو نخواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هفته جاری ۲ اکیپ از بیمارستان های دهدشت و گچساران بازدید داشته اند و مصمم هستند مشکلات آن ها را رفع کنند و به عنوان نمونه ۳۰۴ تخت بستری در بیمارستان گچساران آماده بوده که هم اینک ۱۵۲ مورد ان اشغال است و ۴ تخت به تخت های آی سی یو آن افزوده می شود.
کلانتری گفت: در حال حاضر همه باید مسایل حاشیه ای و منطقه ای را کنار بگذارند و به فکر حفظ سلامت مردم باشیم و با همدلی و وحدت با این بیماری مقابله کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: داروخانه هایی که ماسک را بیش از یک هزار و ۳۰۰ تومان می فروشند از طریق مراجع قضایی با آن ها برخورد می شود.

درگیری پلیس با سارقان مسلح در میرداماد/ دستگیری ۳ متهم و مجروحیت مأمور کلانتری
دنبال کنید

احتمال افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته های پیش رو درکهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ عبورتعداد بیماران بستری در استان روزانه ۴۰۰ نفر 3

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۰۰ درصدی ابتلا به کرونا در استان به نسبت یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان و افراد بستری باید شاهد مرگ و …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi