جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر و تشکر استاندار و رییس دانشگاه علوم.پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران

به گزارش پایگاه خبری کرونا به نقل از رسانه ها استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از بیمارستاتهای گچساران از نزدیک بازدید کردند. این بازدید در صورتی انجام شد که شهرستان‌گچساران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و برخی از صنوف در این شهرستان به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54825
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

کرونا :

تقدیر و تشکر استاندار و رییس دانشگاه علوم.پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران

به گزارش پایگاه خبری کرونا به نقل از رسانه ها استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از بیمارستاتهای گچساران از نزدیک بازدید کردند.
این بازدید در صورتی انجام شد که شهرستان‌گچساران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و برخی از صنوف در این شهرستان به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل می باشد.
برخلاف هجمه برخی اخبار که به جای تشکر از کادر درمانی و شبکه بهداشت و درمان گچساران بر آنها و بخصوص مدیر جوان شبکه بهداشت وارد شده بود امروز استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی از روند خدمات در بیمارستاتهای گچساران و زحمات رییس شبکه بهداشت ودرمان و پرسنل خدوم آن تقدیر کردند.
دکتر یزدانپاه رییس دانشگاه علوم.پزشکی استان در این بازدید افزود: وضعیت بیمارستان شهید رجایی گچساران از سایر بیمارستان های استان از نظر ارائه خدمات بهتر است .
وی بیان کرد: شهرستان گچساران بعد از شهرستان دنا کمترین تعداد مبتلا و بستری رو نسبت به شاخص جمعیتی به خود اختصاص داده است.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان تصریح کرد: نرخ مرگ و میر در شهرستان گچساران ۲/۷ درصد میباشد.
یزدانپاه عنوان کرد: که در مقایسه با نرخ مرگ ومیر کشور که ۵/۵ درصد است به مراتب کمتر میباشد.
رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در این‌بازدید خاطر نشان کرد: به اندازه ۱۴۰ تخت جهت بیماران کرونایی در بیمارستان های شهرستان ظرفیت پذیرش داریم.
آرین‌غلامیان بیان کرد: که در حال حاظر ۸۳ مورد مشکوک کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری می‌باشند.
به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها استاندار و دکتر یزدان پناه رییس دانشگاه علوم.پزشکی استان از زحمات فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران در راستای اقدامات موثر در حوزه پیشگیری و درمان کرونا تقدیر و تشکر کردند.
تقدیر و تشکر استاندار و رییس دانشگاه علوم.پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران 4

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
دنبال کنید

برچسب‌ها: آرین غلامیان، استاندار، بی بی حکیمه، بیمارستان سهید رحایی، حسین کلانتری، دکتر یزدانپناه، رییس دانشگاه علوم‌مزشکی، رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران، کرونا، کهگیلویه و بویراحمد، کرونا به نقل از رسانه ها

تقدیر و تشکر استاندار و رییس دانشگاه علوم.پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران 5

  • به گزارش پایگاه خبری کرونا به نقل از رسانه ها استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از بیمارستاتهای گچساران از نزدیک بازدید کردند. این بازدید در صورتی انجام شد که شهرستان‌گچساران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi