جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به کجا چنین شتابان؟!! / بکارگیری‌های فله‌ای در شهرداری های دوگنبدان و باشت

بر اساس اطلاعات رسیده، شهرداری‌های دوگنبدان و باشت نیروهای زیادی را بدون رعایت ضوابط و قوانین به کار گرفته‌اند  که لازم است آنها در این باره به افکار عمومی پاسخ دهند و شفاف سازی کنند. موضوع بکارگیری‌های فله‌ای، رابطه‌ای و خاله و خرزویی در استان کهگلیویه و بویراحمد ماه‌ها مورد اعتراض جوانان و تحصیل کردگان بیکار و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53265
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

کرونا :

به کجا چنین شتابان؟!! / بکارگیری‌های فله‌ای در شهرداری های دوگنبدان و باشت

بر اساس اطلاعات رسیده، شهرداری‌های دوگنبدان و باشت نیروهای زیادی را بدون رعایت ضوابط و قوانین به کار گرفته‌اند  که لازم است آنها در این باره به افکار عمومی پاسخ دهند و شفاف سازی کنند.

موضوع بکارگیری‌های فله‌ای، رابطه‌ای و خاله و خرزویی در استان کهگلیویه و بویراحمد ماه‌ها مورد اعتراض جوانان و تحصیل کردگان بیکار و مورد پیگیری دستگاه قضایی و نظارتی بوده است. بطوری که بخشی از این نیروها که بصورت شرکتی در مجموعه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی بکار گرفته شده بودند علیرغم اینکه برخی از آنها بالای یک سال بدون حقوق و… کار کرده بودند برای اجرای عدالت استخدامی و رعایت قانون از مجموعه‌های محل خدمت خود خارج گشته و برای بازگشت آنها به محل کار شرط آزمون و برابری برای همه بیکاران مقرر گردید.
متاسفانه در شرایطی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در شرایط کرونایی نامطلوب بوده و هر روز بر تعداد جوانان و تحصیل کرده‌های بیکار اضافه می‌شود اخبار ناگواری از بکارگیری‌های فله‌ای تعداد زیادی نیرو حدود ۴۵ نفر در شهرداری‌های دوگنبدان و باشت موجب نارضایی و نگرانی جوانان جویای کار و اشتغال شده است. که لازم است شهرداران دوگنبدان و باشت در این باره برای افکار عمومی توضیح بدهند که این نیروها چگونه و بر اساس کدام معیار و شاخص‌هایی به کار گرفته شده اند. چرا باید آقای شهردار فامیل و وابسته خودش را به کار بگیرد و ککش هم نگزد و به هیچ دستگاهی هم پاسخگو نباشد.
این اقدامات خلاف قانون و بدون آزمون و در یک روند ناعادلانه منجر به اجحاف به جویندگان کار و روزی حلال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
بر اساس اطلاعات رسیده، مکاتباتی در خصوص بکارگیری نیروهای فله‌ای با برخی از شهرداران انجام گرفته، اما آنها به این مسئله بها نداده و راه خودشان را رفته‌اند.
پیش‌تر نیز اخباری مبنی از بکارگیری بدون آزمون نیروهایی مازاد در شهرداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده بود. به طوریکه در جلسات شورای اسلامی شهر یاسوج مرتب به این موضوع پرداخته شد.
حقوق و دستمزد این نیروها که بصورت فله‌ای و بعضاً سیاسی و انتخاباتی مشغول بکار می‌شوند از محل دریافت عوارض و مالیات‌هایی است که مردم و شهروندان برای رفاه و رعتیت قانون و بهره مندی از خدمات شهری عادلانه است.

گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد
دنبال کنید

گزارش و منبع : کبنا

به کجا چنین شتابان؟!!

ادامه…. تکمیلی..

بر اساس اطلاعات رسیده در فضای مجازی ، لیست های ۳۶ نفره و بعضا ۴۰ نفره ماشین نویس و دست نویس  و همچنین گفته هایی از استخدام ۹۰ نفره در یکی از شهرداری های این استان بگوش می رسد که باید از مسئولین پرسید: در این استان چه خبر است؟ به کجا چنین شتابان؟!!

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi