جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت گچساران به مناسبت ماه محرم

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی فرارسیدن ماه محرم ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت؛ متن پیام به شرح زیر است: به نام خدا ماه محرم یک تاریخ زنده ، یک مجموعه از حماسه های بی نظیر و یک مظلومیت آشکار است .ماهی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52508
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱

کرونا :

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت گچساران به مناسبت ماه محرم
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی فرارسیدن ماه محرم ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت؛

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ماه محرم یک تاریخ زنده ، یک مجموعه از حماسه های بی نظیر و یک مظلومیت آشکار است .ماهی که شعار های آگاهی بخش سالار شهیدان و دلاورمردی های یاران با وفایش را به تصویر می کشد . پیام های این ماه حزن انگیز ، آزادگی ، حق جویی و عزت طلبی برای تمام جهانیان در هر زمان است .

هرروز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده وکامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است. بدون شک امروزه ایستادگی آزادی خواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری تنها به مدد تاسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان برکف را به تمامی عاشقان و شیفتگان آنحضرت به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان خدوم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تسلیت عرض نموده و امیدوارم با شرایط حاضر، این عزاداری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید نوزده هر چه با شکوه تر برگزار گردد.

هوشنگ #صیدالی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت گچساران به مناسبت ماه محرم 3

 

#حب_الحسین_یجمعنا

#ما_ملت_امام_حسینیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi