پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده سپاه ناحیه گچساران

صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین

حجت الاسلام موسوی،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در آیین تجلیل ازخبرنگاران این شهرستان گفت:خبرنگاران باید با تحقیق و پژوهش در موضوعات مختلف دست به فعالیت بزنند، چرا که  اطلاع رسانی و انتشار اخبار درست جهت آگاهی بخشی به جامعه بسیار مهم است. وی افزود:خبرنگاران محترم باید رعایت اصول حرفه ای خودشان را در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52152
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

کرونا :

صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین

حجت الاسلام موسوی،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در آیین تجلیل ازخبرنگاران این شهرستان گفت:خبرنگاران باید با تحقیق و پژوهش در موضوعات مختلف دست به فعالیت بزنند، چرا که  اطلاع رسانی و انتشار اخبار درست جهت آگاهی بخشی به جامعه بسیار مهم است.

وی افزود:خبرنگاران محترم باید رعایت اصول حرفه ای خودشان را در همه امورات داشته باشند که هم شان و جایگاه خبرنگار حفظ، و نیز اطلاع رسانی دقیق نیز داده شود.

صداقت در امر اطلاع رسانی

موسوی در ادامه تصریح کرد:گاهی اوقات در جراید ، مطبوعات و رسانه ها مطالبی گفته می شود که دور از واقعیت است ، در حقیقت یک خبرنگار باید رسانه را بشناسد و کار خبرنگار باید مبتنی برصداقت باشد و تلاش کنند تا اخباری که در اختیار مردم قرار می دهد درست،دقیق و معتبر باشد.

مسئولیت سنگین خبرنگاران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه این آیین ضمن گرامیداشت روزخبرنگار گفت:در حقیقت خود نامگذاری این روز خبرنگار رسالت شما عزیزان را سنگین تر می کند،چرا که روز ۱۷مردادماه مزین به خون خبرنگار شهید “محمود صارمی” شده است و نشان دهنده این است که مسیر و هدف تان با دیگر رسانه های دنیای غرب متفاوت است که همین مهم بار مسئولیت شما خبرنگاران عزیز را در پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب سنگین تر می کند.

تبیین آرمان های انقلاب

نورایی نسب افزود:همه به خوبی واقف هستیم که فعالیت در عرصه خبر و در نظام  جمهوری اسلامی با رسانه های خارجی باید متفاوت تر باشد،چرا که اخبار ما باید مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی باشد و از صداقت،اخلاق،دقت،پژوهش،تحقیق و…برخوردار باشد و به بیان دیگر به تبیین آرمان ها و اهداف والای نظام‌ جمهوری اسلامی و نیز ترویج ارزشهای انقلاب کمک کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شرکت هلدینگ کمیته امداد امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد تأسیس می شود
دنبال کنید

مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین

وی اظهارکرد:خبرنگار به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است ،هرچند چشمان تیزبین خبرنگاران باید موضوعات مختلف را رصد و پیگیری و به تبع از مسئولین مطالبه گری کند، آنهم به جهت رفع مشکلات مردم و این انتظار از شما خبرنگان هم می رود.

امید آفرینی در بستر جامعه

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:می دانیم که دشمنان بدنبال ناامیدی و یاس در جامعه هستند و اینکه آینده جوان ما را تاریک نشان دهند،پس رسالت خبرنگار ما این است که امیدآفرینی در بسترجامعه را ترویج دهد با این هدف که خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول این چهل و یک سال از عمر پربرکت انقلاب را برای عموم مردم تبیین و روشنگری کند.

نورایی نسب اظهارکرد:امروز زیرساخت های مهمی در کشورمان ایجاد شده است که در دورافتاده ترین نقطه استان ما مردم بدنبال اینترنت پرسرعت هستند ،در زمان طاغوت شاید حتی یک راه مال رو هم وجود نداشت و امروز جاده ها و زیرساخت های خوبی ایجاد شده است اگرچه مشکلاتی هنوز هم وجود دارد ،اما قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

پرهیز از دو دستگی و نقاق

وی درادامه افزود:رسالت اصلی یک خبرنگار این است که از مسئولین حقوق مردم را در زمینه های مختلف به شایستگی مطالبه کنند که این خودش به نوعی کار بزرگ و مهی است‌‌ ،بنابراین بدنبال نشر اخباری باشیم که امیدآفرین باشد و بتواند مردم ‌را به آرمانهای انقلاب نزدیک تر کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:عزیزان خبرنگار از انتشار اخباری که دودستگی و نفاق در جامعه ایجاد می کند،جدا پرهیز کنند و مطالبی که حول همدلی ،وحدت و انسجام در جامعه است انتشار داده شود تا تبدیل به یک فرهنگ شود.

بازدید مدیر عامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه های برق حرارتی کشور از محل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی گچساران
دنبال کنید

تحکیم پایه های انقلاب

نورایی نسب تاکید کرد:یک خبرنگار باید قدم در راه آرمان های انقلاب بگذارد چرا که همین  روز خبرنگار  مزین به نام خبرنگار شهید صارمی است و انتظار هم این است که فعالیت و اقدامات خبرنگاران  در مسیری باشد که موجب تحکیم پایه های انقلاب شود.

نقد سازنده و منصفانه

وی افزود:نقد خوب است اما باید سازنده باشد هر چند معتقدیم ابتدا محاسن یک امر گفته شود و بعد به سراغ نقطه ضعف ها برویم، که با نقد صحیح  و منصفانه نیز مشکلات زودتر مرتفع شوند .

نورایی نسب در ادامه با اشاره به شیوع کرونا گفت:امروز از مشکلات دنیا همین بحث بیماری کرونا است، اما به لطف خداوند اقدامات خوبی برای مقابله با این بیماری در سطح کشورمان نیز انجام شده که ان شالله به دست توانمند دانشمندان ایرانی واکسن و درمان قطعی این بیماری نیز تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد:این نکته حائز اهمیت است که حتی آمریکا و کشورهای غربی در صدر جدول مبتلایان و بیماران کرونایی جهان هستند، اما برای کادر درمانی ما که در خط مقدم این جبهه قرار دارد سلامت مردم و جامعه بسیارمهم است و علی رغم تحریم های ناجوانمردانه دشمنان بازهم شرایط بهتری نسبت به دیگر کشورها داریم.

تجلیل از خبرنگاران پایان این آیین در سپاه ناحیه گچساران بود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی:
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 26
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 27
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 28
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 29
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 30
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 31
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 32
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 33
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 34
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 35
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 36
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 37
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 38
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 39
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 40
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 41
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 42
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 43
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 44
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 45
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 46
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 47
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 48
صداقت در امر اطلاع رسانی / مطالبه جدی حقوق مردم از مسئولین 49

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi