جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشمن شکاران شبانه روز و پهپادهایی که دیگر مزیت قدرتها نیست

دشمن شکاران شبانه روز و پهپادهایی که دیگر مزیت قدرتها نیست 🔹پدافند هوایی ارتش، بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز را در منطقه ماهشهر ساقط کرد. این سرنگونی، توسط #سامانه‌ #مرصاد که صد در صد بومی است، انجام شد. ♦️چند ماه قبل هم #پهپاد #جاسوسی فوق پیشرفته #آمریکا موسوم به #گلوبال هاوک، توسط سپاه پاسداران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49442
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۳۸

کرونا :

دشمن شکاران شبانه روز و پهپادهایی که دیگر مزیت قدرتها نیست

دشمن شکاران شبانه روز و پهپادهایی که دیگر مزیت قدرتها نیست

🔹پدافند هوایی ارتش، بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز را در منطقه ماهشهر ساقط کرد. این سرنگونی، توسط #سامانه‌ #مرصاد که صد در صد بومی است، انجام شد.

♦️چند ماه قبل هم #پهپاد #جاسوسی فوق پیشرفته #آمریکا موسوم به #گلوبال هاوک، توسط سپاه پاسداران و سامانه پدافندی سوم خرداد ساقط گردید و تبدیل به بمب خبری در دنیا شد.

🔹محافل نظامی- سیاسی در دنیا معتقدند ایران ضمن شکستن تفوق ۷۰ ساله غرب در دنیا، توانسته به بازدارندگی موثر و موفقیت آمیز دست یابد.
♦️پهپادها در دو دهه اخیر مزیت منحصر به فرد قدرت های نظامی محسوب می شدند. اما اکنون هم از انحصار خارج شده و هم قابل شناسایی و در تیررس است.

🔹این اقتدار اطمینان بخش در حالی است که سه دهه قبل در بحبوحه جنگ #تحمیلی، جنگنده بمب افکن های دشمن تا عمق سرزمین ما نفوذ و بمباران می کردند و کاری از ضد هوایی های قدیمی ساخته نبود.

♦️اکنون ارتش و سپاه دوشادوش هم، #آسمان ایران را به امن ترین آسمان ها برای ملت و نا امن ترین برای دشمنان تبدیل کرده اند. دم همه مدافعان امنیت کشور که در خدمتگزاری شب و روز نمی شناسند، گرم.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi