پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آمدم برای مردم کار کنم و هدفم اشغال یک پست نبود بنده همان آقای نگین تاجی هستم

اولین نشست دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل جدید  دادگستری  استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای شورای قضایی برگزار گردید  . دکتر نگین تاجی در ابتدای سخنانش از عوامل قضایی ،امنیتی و اجرایی که در اجرای برنامه تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان تلاش کردند تشکر نمودند. به گزارش روابط عمومی و ارتباطات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49209
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۵:۴۴

کرونا :

آمدم برای مردم کار کنم و هدفم اشغال یک پست نبود بنده همان آقای نگین تاجی هستم

اولین نشست دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل جدید  دادگستری  استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای شورای قضایی برگزار گردید  .

دکتر نگین تاجی در ابتدای سخنانش از عوامل قضایی ،امنیتی و اجرایی که در اجرای برنامه تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان تلاش کردند تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، این مقام قضایی با اظهار این مطلب، راضی نیستم همکاران برای دیدارم تشریف بیاورند گفت: حوزه به حوزه به ملاقات شان می روم.

رئیس کل دادگستری استان از حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول محترم ریاست معزز قوه قضائیه در تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان تشکر کرد و اظهار داشت : همانطور که آقای محسنی اژه ای گفتند پیگیری برای تهیه ی دستور العملی برای برنامه های تودیع و معارفه و جلوگیری از ایجاد هزینه هایی که در پی دارد، بنابراین وظیفه ی خود میدانم به منظور پرهیز از تشریفات به دیدار مجموعه های دادسرا و دادگاه و همکاران بروم .

دکتر نگین تاجی افزود: هدفم  رفع ایرادات، ایجاد نقاط قوت، برگزاری جلسه کاربردی و علمی بین دادسرا و دادگاه  بیان شود و رفع اختلافات علمی بین دادگاه های تجدید نظر و دادگاه های بدوی و شوراهای حل اختلاف تا آسیب ها گفته شود و بصورت علمی حل شوند.

وی افزود: آمدم برای مردم کار کنم و هدفم اشغال یک پست نبود بنده همان آقای نگین تاجی هستم که با شما و مردم دوست هستم و هدفم ایجاد یک فضای دوستی صداقت و مهربانی است که در مجموعه ایجاد شود .

آسیب شناسی باخت سیاسی جبهه متحد با محوریت اصولگرایی در انتخابات مجلس دهم گچساران و باشت
دنبال کنید

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تقسیم بندی استان را ناشی از نگاه های غیر منصف دانست و بیان داشت: اگر انسان صادق باشد و به خدا توکل کند فخر نفروشند موفق می شود همه ی انسانها قابل احترام هستند و کار متعلق به همه ی ما است و خیلی مسخره است  که بگویند کهگیلویه ای یا  بویر احمدی.این نگاهها متأسفانه هنوز وجود دارد.

دکتر نگین تاجی افزود: حتی افراد غیر بومی که تخصصش بیشتر از من بود اولویت دارد اولویت؛ پاک دستی ، توانایی کار،تخصص و علم است، ما با افرادی کار می کنیم که برای مردم کار می  کنند.

وی گفت: کسی که نخبه و کارش ویژه است اگر جایی که کار می کند هم پایش لنگید نباید نبوغ او را نابود کنیم برای اینکه آن نبوغ باعث می شود خدمت بسیار زیادی برای مردم انجام شود.

وی از دیدار خود با ریاست معزز قوه قضائیه گفت:افتخار می کنم که نکات بسیار زیاد و خوبی از مرد استان خودمان گفتند.

قاضی القضات استان اظهار کرد :حضرت آیت الله رئیسی علاقه عجیبی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دارند .

«آیت الله رئیسی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی هستند که شایسته ی احترام کاملند این مردم را احترام کنید».

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه هیچ گاه مسئله خاصی از همکاران نمی خواهم افزود: سند تحول قضایی و منشور ۸ ماده ای مقام معظم رهبری آن اساس کار همه ی ماست.

وی در خصوص عزت قاضی گفت: تکلیف همه این است که مردم را تکریم کنیم کسی که تلاش می کند یک رأی خوب به همراه عدالت صادر کند، نباید عزتش را له  کنیم.

وضعیت اکنون دوگنبدان در خور مردم این خطه نیست
دنبال کنید

دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به لزوم شناخت آسیب شناسی در بازرسی های درون سازمانی نیز اشاره کرد و با اظهار اینکه برخی نظارت را مترادف مچ گیری می دانند تصریح کرد: این موضوع تفکری اشتباه است نظارت درون سازمانی بر اساس نامه ی ۵۳ نهج البلاغه امام علی (ع) صحیح است و منظور از نظارت کمک کردن است.

وی تأکید کرد: شایسته است شیوه های سنتی در حفاظت و اطلاعات و نظارت و ارزشیابی قضات ، به شیوه های مدرن آموزش تبدیل شوند و در حق مردم و خود قاضی و آسیب هایی که قضات ما را تهدید می کنند ،مهربانی کرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi