پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طرفداران صدام جنایات بزرگی انجام دادند / جمهوری اسلامی ایران هیچوقت اسرائیل را به رسمیت نشناخته است

حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق علیه السلام درخصوص منزلت و ارزش تقوا ؛گفت:امام صادق علیه السلام دراین باره می فرماینددرحقیقت،روز قیامت روز شادمانی تقوا پیشگان است و شادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48746
تاریخ انتشار : جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

کرونا :

طرفداران صدام جنایات بزرگی انجام دادند / جمهوری اسلامی ایران هیچوقت اسرائیل را به رسمیت نشناخته است

حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق علیه السلام درخصوص منزلت و ارزش تقوا ؛گفت:امام صادق علیه السلام دراین باره می فرماینددرحقیقت،روز قیامت روز شادمانی تقوا پیشگان است و شادی و نشاط واقعی همان فردای قیامت برای فرد متقی خواهد بود.

وی افزود:دنیا یک نوع شادی دارد و قیامت نیز شادی دیگری دارد،اما در حقیقت آنهایی که در این دنیا به دستورات پروردگار عمل می کنند فردای قیامت شادمان و خندانند.

صفایی اظهارکرد:امروز سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲تن از یارانشان در۷تیرماه سال ۶۰ است ،باید توجه داشت که دادگاه جای بسیار با ارزشی است و مردم وقتی به دادگستری مراجعه می کنند توقع دارند که در آنجا با عدل و داد برخورد شود.

امام جمعه موقت گچساران درادامه گفت:۲۵ماه شوال شهادت امام جعفر صادق علیه السلام است که این روز را به نمازگزاران عزیز تسلیت و تعزیت عرض می کنم،امام صادق خدمات بزرگی به اسلام و تشیع کردند،ایشان فرهنگ سازی کردند و یکی از سیاست های این امام همام فرهنگ سازی و تشکیل دانشگاه بود که بیش از ۴هزار نفر دانشجو از سراسر عالم داشتند.

خطیب جمعه این هفته گچساران تصریح کرد:امام صادق علیه السلام علم و پیشرفت را به دانشجویانشان آموختند چرا که علم و دانش موجبات توسعه و پیشرفت یک جامعه را رقم خواهد زد.

وی درادامه با اشاره به بمباران شیمیایی سردشت توسط حزب بعث در ۷تیرماه سال ۱۳۶۶،افزود:صدام و طرفداران صدام جنایات بزرگی انجام دادند و دست به سلاح های کشتار جمعی زدند و خیلی ها را به خاک و خون کشاندند.

اختلافی در مورد عرضه سهام دارا دوم با وزارت اقتصاد نداریم
دنبال کنید

صفایی اظهارکرد:دیروز چهلمین روز درگذشت امام جمعه کازرون بود شخصیتی برجسته که ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند گرچه تاکنون منافقین خیانت های بسیاری به این ملت کرده اند.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲تیرماه سال ۶۷ ،گفت:حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی موجب کشته شدن ۲۹۰ سرنشین این هواپیما شدکه این عمل اوج خباثت و جنایات آمریکایی ها را می رساند؛اما نمی دانیم اینان چه رویی دارند که در مجامع بین المللی حرف از حقوق بشر می زنندو آنوقت یک هواپیمای مسافربری را با موشک هدف قرار می دهند.

خطیب جمعه این هفته گچساران درادامه با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط فرزندان غیور این انقلاب، تصریح کرد:هواپیمای بدون سرنشین و گران قیمت آمریکا به دست فرزندان این ملت در خلیج فارس هدف قرار می گیرد و دل ملت ایران را شاد می کند؛امروز ملت بزرگ ایران با مقاومت به نتیجه رسیده است و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده اند.

وی افزود:فرزندان این ملت شجاعانه این پهپاد را هدف قرار دادند در حالی که به قول یکی از سرداران سپاه اسلام دولت آمریکا جرات حتی یک شلیک هم علیه جمهوری اسلامی را ندارد.

امام جمعه موقت گچساران گفت:مقام معظم رهبری هم اخیرا فرمودندکه ما مظلومیم اما مانند مولایمان امام علی علیه السلام قوی هستیم ، ملت ما مظلوم هستند اما قوی و با اقتدار هستند و ملت ایران با عزت به آرمانها و اهدافش خواهد رسید.

خطیب جمعه این هفته گچساران تصریح کرد:روزگشته ۱۵۰شهید در تهران تشییع شد، شهیدان باعث افتخار این مرزبوم شده اند و هرچه داریم به برکت خون این شهداست و این عزت و افتخار از راهبرد مذاکره نیست بلکه از راهبرد مقاومت است.

خدمات رسانی اداره بهزیستی به ناشنوایان شهرستان گچساران
دنبال کنید

صفایی اظهارکرد:شهداء توصیه کرده اندکه باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و این وجه مشترک وصیت نامه شهداست درحالی که لیاقت می خواهد که از این انقلاب دفاع کرد ،اما امروز متاسفانه کسانی هم هستند که به ملت و آرمان امام راحل و شهداء پشت کرده اند و خیانت ها به ملت می کنند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:هرجا در این عالم فساد و جرمی باشد دست آمریکای خبیث آشکار است؛ معامله قرن توطئه آمریکاست درحالی که طرح های مختلفی برای سازش داشتند و بلاها بر سر فلسطین آوردند،اما جمهوری اسلامی ایران هیچوقت اسرائیل را به رسمیت نشناخته است و فلسطین را با نام و پرچم فلسطین می شناسد.

خطیب جمعه این هفته گچساران تصریح کرد:معامله قرن یک توطئه بزرگ علیه امت اسلام است و استکبارجهانی به دنبال اهداف پلیدشان در این معامله است که درنهایت اسلام را تضعیف کنند.

وی افزود:امروز مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و باید در این زمینه هم هوشیار باشیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi