پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بویی که به مشام بعضی میرسد بوی گوشت شتر مرغ است

سردار احمد خورشیدی در واکنش به نشست صبح امروز جمعی از قشقایی‌ها با تاج‌گردون نوشته است: به ترک‌های خودمان و همشهری‌هایم می‌گویم از اینکه ۷ سال است زیر درختی که سایه ندارد جمع شده‌اید کافی‌تان نیست ؟ این بویی که به مشام بعضی میرسد بوی گوشت شتر مرغی است که قرار بود پروژه‌اش را برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48603
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

کرونا :

بویی که به مشام بعضی میرسد بوی گوشت شتر مرغ است

سردار احمد خورشیدی در واکنش به نشست صبح امروز جمعی از قشقایی‌ها با تاج‌گردون نوشته است: به ترک‌های خودمان و همشهری‌هایم می‌گویم از اینکه ۷ سال است زیر درختی که سایه ندارد جمع شده‌اید کافی‌تان نیست ؟

این بویی که به مشام بعضی میرسد بوی گوشت شتر مرغی است که قرار بود پروژه‌اش را برای آنان احداث کنند !ترک‌های ما که آدم های خوش فکری بودند آنها را چه شده ؟

اگرچه از جمعیت ۵۰ هزار نفری قشقایی‌ها توانسته‌اند ۵۰ نفر را جمع کنند؛ امید بستن به جایی که هنری جز فریب ازش ساخته نیست فعل درستی نمی‌تواند باشد ، اینکه جوانان و مردان گچساران و باشت در بیکاری و نداری غرق باشند تا این‌ بابا در کاخ ۵۰ میلیاردی لم بدهد و سوار خودروهای میلیاردی بشود وسفر آمریکا و کاندا و ترکیه‌اش برقرار باشد و خانواده‌اش را پولدار بکند چه ثمری برای تان‌دارد؟

اگر او قدری مثل شما زندگی می‌کرد دردش کمتر بود ، یادمان هست وقتی ۷ سال پیش به مجلس پا گذاشت فیش کت و شلوار هاکوپیانش را دکتر عارف برایش فرستاد اما حالا اگر جرات دارد لیست اموال و دارایی‌های جمع شده از عرق جنین شمارا بریزد روی میز !!

بادنجان دور قاب چین های بی مصرف را رها کنید ، تاج جواب تلفن های شان را هم‌نمی دهد ، آقایان یادتان باشد وقتی کسی ادعای زیادی کرد دمش را قیچی می کنند والان تاج در چنین وضعی است ، دیر یا زود سراغش خواهند آمد ، وقت خودتان را تلف نکنید ، شاید از دیگران دیگی بجوشد اما از کسی که رفت زیر رصد نظارتی ها دیگر کاری ساخته‌نیست آنهم سوژه های خاص ، این بیچاره به صاحبان عکس هایی دلخوش کرده که نمی داند به موقع اش همان ها کله اش خواهند کرد —

پایان تحریم؛ آغاز اقتصاد تسلیحاتی
دنبال کنید

العاقل یکفی باالاشاره — پایدار باشید هم ایلی های عزیزم و همشهری های خوبم‌.

احمد خورشیدی آزاد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi