پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آتش سوزی ارتفاعات کوی کارکنان گچساران مهار شد

فرهام جلیلی ، رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران در گفت و گو در خصوص آتش سوزی روز گذشته ارتفاعات کوی کارکنان این شهرستان گفت:این  آتش سوزی عصر روز گذشته در کوه های اطراف منطقه کارکنان دولت این شهرستان رخ داده بود. وی افزود: با تلاش نیروهای محلی و منابع طبیعی در ابتدا این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48297
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

کرونا :

آتش سوزی ارتفاعات کوی کارکنان گچساران مهار شد

فرهام جلیلی ، رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران در گفت و گو در خصوص آتش سوزی روز گذشته ارتفاعات کوی کارکنان این شهرستان گفت:این  آتش سوزی عصر روز گذشته در کوه های اطراف منطقه کارکنان دولت این شهرستان رخ داده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای محلی و منابع طبیعی در ابتدا این آتش سوزی پس از یک ساعت مهار شد ،اما متاسفانه باز هم آتش در بخش های دیگری از ارتفاعات کوه های منطقه کارکنان این شهرستان سرایت کرده بود که تا قبل از ساعت ۲۲شب گذشته به طور کامل مهار شد.

رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران تصریح کرد: این آتش سوزی از کنار منازل شهری در منطقه کارکنان این شهرستان آغاز که به ارتفاعات نیز کشیده شده بود و بر اثر این آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از مراتع ارتفاعات مناطق کوی کارکنان دولت،امامزاده اسماعیل و نیز آب گرمو طعمه حریق شد.

جلیلی اظهار کرد: برای مهار این آتش سوزی بالغ بر ۱۵ نفر از نیروهای محلی، منابع طبیعی، انجمن کوهنوردی و نیروهای محیط زیست حضور داشتند و می تواند به این نکته هم اشاره کرد که  وزش باد شدید موجب گسترش و نیز سرایت این آتش به سمت ارتفاعات این مناطق شده بود.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi