پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

استکبار در مقابل سپاه زانو زده است

دوم اردیبهشت سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بهانه ای است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران زمین از زحمات ، فداکاری ها ، ایثار و جان نثاری های بسیجیان و پاسداران عزیز سپاه پاسداران تجلیلی داشته باشیم. آنچه که امروز مردم دنیا به طور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48108
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

کرونا :

استکبار در مقابل سپاه زانو زده است

دوم اردیبهشت سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بهانه ای است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران زمین از زحمات ، فداکاری ها ، ایثار و جان نثاری های بسیجیان و پاسداران عزیز سپاه پاسداران تجلیلی داشته باشیم.

آنچه که امروز مردم دنیا به طور قطع میبینند ، وجود یک نیروی شجاع ، با شهامت ، دلیر ، با دانش و توانمند به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که تحت فرمان رهبری و با حمایت همه جانبه میلیون ها ایرانی و هزاران نفر از مسلمانانی که به واسطه استکبار ستیزی سپاه در مقابل استکبار ایستاده اند ، از حریم ولایت و منافع مسلمانان و از تمامیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

زمانی که فرمان تشکیل این نهاد ارزشی صادر شد به گمان کسی نمی آمد ممکن است روزی سپاه در زمره نیروهای برتر نظامی دنیا قرار گیرد و آنان که چشم دیدن انقلاب اسلامی را هم ندارند مجبور باشند رسمیت وجود این نهاد را بپذیرند و رییس بی عقل حکومت آمریکا بعنوان بزرگترین دولت تروریست پرور دنیا هم اقدام به خودزنی نموده و لقب تروریست را که خود مستحقش است به سپاه نسبت دهد.

آن روز که سپاه پاسداران تشکیل شد ، می گفتند معلوم نیست سرنوشت جنگ تحمیلی چه می شود و این نیرو هم نمی تواند دوام بیاورد چرا که در آن روزها تهاجم نظامی همه جانبه به کشور انجام شده بود و فرصتی برای تعیین ساختارهای لازم اداری نظامی وجود نداشت و همگان به فکر دفاع از خاک و ناموس این مملکت بودند.

دستمال کثیف شما با هیچ چیزی پاک نمی شود
دنبال کنید

پس از گذشت مدتی ، مردم در قالب بسیج و اعضای افتخاری سپاه پاسداران مجتمع شدند و حماسه های بزرگی را خلق کردند که در تاریخ ملت ایران ماندگار شد و دشمن ناگزیر به خروج از خاک ایران عزیز شد و دنیا دیگر نتوانست وجود پر قدرت سپاه و بسیج را در کنار مردم نادیده بگیرد .

هشت سال دفاع مقدس ، سپاه را صاحب تجربیات بزرگی کرد و با استفاده از آن تجارب ، سپاه وارد عرصه های فرهنگی ، علمی و سازندگی شد که می توان مدعی شد چون این نهاد انقلابی در بدترین شرایط توانست مدافع ملت باشد ، امروز هم میتواند در هر جا که ورود پیدا کند منشاء اثرات مثبت و خیر برای مردم فهیم باشد.

سپاه پاسداران نه تنها یک نیروی نظامی قوی در جهت دفاع از ایران ، بلکه یک دانشگاه بزرگی است که کشورهای دیگر با هیچ تئوری نخواهند توانست به این موقعیت دست یابند.

سپاه پاسداران مامن و پناهگاه مردم شده است و مکانی که مردم ایران با افتخار به دنیا می گویند سپاه از ماست و ما از سپاه حمایت می کنیم.
امروز هم این نیروی مردمی همگام با ارتش مقتدر و جان بر کف و سربازان گمنام میهن در مجاهدتهای خاموش ضمن تامین امنیت کشور در حوادث تاسف بار طبیعی همچون سیل و زلزله از خدمت به مردم ذره ای دریغ ننمودند.

خداوند متعال بر درجات شهدای عزیز ما بخصوص شهدای سپاه و بسیج که واقعا باید گفت یادشان بخیر ، بیفزاید ، چرا که ثابت کردند طی دهه های اخیر اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

پاتریوت آمریکایی ناپدید شده است
دنبال کنید

سالروز تاسیس سپاه پاسداران و همزمانی آن با هفته گرامیداشت سربازان گمنام بر ملت ایران مبارک باد.
#محمد_علی_روشن

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi