شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود

غلامرضا تاج‌گردون در جشن بهره‌برداری از ساماندهی خیابان‌ بلادیان گفت: امروز خیابان شهید بلادیان نماد کار، تلاش و سازندگی در گچساران است. وی افزود: این طرح تقدیم به شما مردمی که همراه بودید و هستید تا شهری آباد داشته باشید. تاج‌گردون تصریح کرد: این روزها که مشکلات زیاد شده است و کارها سخت دلمان را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47267
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

کرونا :

من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود

غلامرضا تاج‌گردون در جشن بهره‌برداری از ساماندهی خیابان‌ بلادیان گفت: امروز خیابان شهید بلادیان نماد کار، تلاش و سازندگی در گچساران است.

وی افزود: این طرح تقدیم به شما مردمی که همراه بودید و هستید تا شهری آباد داشته باشید.

تاج‌گردون تصریح کرد: این روزها که مشکلات زیاد شده است و کارها سخت دلمان را خوش کنیم که با عشق و مهر در کنار هم هستیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: سختی‌های که شاید دارد ما را اذیت می‌کند اما دلمان را به آنچه داریم تقسیم کنیم به مهر بین همدیگر و زندگی بهتری را فراهم کنیم.

تاج‌گردون ادامه داد:  یادم می‌آید در انتخابات اولی که شرکت کردم گفتم ما مردم به محیط بد عادت کردیم،کم کم شروع کردیم،خیابان جدید بلادیان یک نماد است.

وی عنوان کرد: به فرزند خودتان تاجگردون ۷۳ درصد رای دادید که یک وحدت و انسجامی باشد که در آن مهر باشد، از این پروژه ها زیاد داریم موتور تلاش خاموش نخواهد شد.

تاج‌گردون افزود: برای اینکه این شهر و استان آباد شود رو به جلو خواهیم رفت و نخواهیم گذاشت پروژه ها بخوابند.

وی با اشاره به طرح ساماندهی خیابان بلادیان گفت: امروز ناموس و زن و بچه ما وقتی به خیابان بلادیان می آیند نگران کوفتگی خیابان نیستند.

تاج‌گردون بیان کرد: جاده هایمان امن شده و به همت سرداران سازندگی تونل دیل که به جاده اصفهان وصل است به زودی باز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما فرهنگ را عوض کردیم، نماینده باید کار کند.من شرمنده آنانی هستم که وقتی به حوزه می آیم دعوت شخصی می کنند اما من فرصت این دعوتی ها را ندارم.

فرماندار گچساران: کتابخانه‌های عمومی گچساران نیازمند توجه جدی است
دنبال کنید

تاج‌گردون ادامه داد: آبادانی در برابر تحجر مقاومت می خواهد.آنایی که نقد می کنند بروند بگردند کوچه های آباد و خانه های نو را ببینند.گذشت آن زمان که مردم گول بخورند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود،من با دنیا منافع ایران و با کشور منافع استان را معامله نمی کنم ولو اینکه نباشم.

وی با بیان اینکه مردم شمایید که سرنوشت خود را تعیین می کنید،به عقب برنگردید، گفت:آنانی که فریاد بر می آورید که منافعتان در خطر است،اگر قرار است من نباشم ما تعیین می کنیم چه کسی باشد.

تاج‌گردون بیان کرد: وزیر می آوریم ناراحت می شوید،کلنگ زدیم ناراحتید،می سازیم ناراحتید، نمی سازیم ناراحتید.

وی بیان کرد: افتخار می کنم هفتاد درصد ترک ها به من رأی دادند.

تاج‌گردون ادامه داد: این مردم را یک چیز راضی می کند و آن بوی خدمت است پول را باد نمی آورد،فکر و قلم می آورد،حیف که در آن دوران نفت صد دلاری نبودیم وگرنه این حقمان نبود.

وی افزود: آنکه می گوید من ضدنظام و ضد انقلابم،آخر مرد حسابی در جزییاترین جلسات امنیتی و مهم کشور حضور دارم آنوقت من وفادار به نظام نیستم؟

من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 10 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 11 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 12 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 13 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 14 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 15 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 16 من اجازه نخواهم داد که منافع مردم معامله شود 17

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi