دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور هیات پارلمانی ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هیات پارلمانی نمایندگان جوان ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان با هدف ایجاد بستری برای نمایندگان زیر ۴۵ سال جهان جهت هم اندیشی و تبادل نظر با همتایان خود در سراسر جهان در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود، حضور یافت. در این کنفرانس دو روزه که شامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46647
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

کرونا :

حضور هیات پارلمانی ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هیات پارلمانی نمایندگان جوان ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان با هدف ایجاد بستری برای نمایندگان زیر ۴۵ سال جهان جهت هم اندیشی و تبادل نظر با همتایان خود در سراسر جهان در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود، حضور یافت.

در این کنفرانس دو روزه که شامل ۴ نشست اصلی می باشد به موضوعاتی از قبیل نقش جوانان در حمایت از محیط زیست و حفاظت از سیاره زمین برای آیندگان، تغییر نگرش و اهداف در زمینه مصرف و توجه به تولید پایدار برای نسل های آینده، بررسی راه های توانمندسازی نسل های آینده از طریق ایجاد آمادگی و زیرساختارهای آموزشی و اقدامات و مساعدت هایی که مجالس برای نسل های آینده می توانند و باید انجام دهند اشاره شد.

 

IPU بهادری دامادی الماسی ربیعی

 

هیات پارلمانی ایران مرکب از نمایندگان جوان مجلس شورای اسلامی شامل سیدهادی بهادری، محمد دامادی، سکینه الماسی و خدیجه ربیعی فرادنبه نیز در این اجلاس شرکت کرده و در کلیه جلسات با سخنرانی و مشارکت در مباحثات مطروحه نسبت به تشریک تجربیات، دیدگاه ها و رویه های پارلمانی در جمهوری اسلامی ایران با سایر شرکت کنندگان اقدام نمودند.

هیات ایرانی در حاشیه اجلاس به ریاست بهادری، ملاقات و دیدارهای دوجانبه ای با همتایان خود از مجالس آذربایجان، ترکیه، پاکستان و پرزیدنت (IPU) اتحادیه جهانی پارلمان های جهان انجام دادند.

مسائلی از قبیل تسهیل تردد کامیون های حامل کالاهای تولید ایران، تسهیل و پیگیری انتقال آب از دریاچه وان به دریاچه ارومیه، ارتقای تبادلات فرهنگی و توریستی بین کشورها، اهتمام به آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی از پاکستان، تکمیل حلقه های مکمل سیستم حمل و نقلی بین کشورها همچون راه آهن مرسین ترکیه به ارومیه یا راه آهن باکو به رشت و تاسیس بانک های مشترک برای پشتیبانی مالی پروژه های مشترک و… از جمله مطالب مورد اشاره و تاکید هیات ایرانی در این دیدارها بود.

پایان پیام

 

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

حضور هیات پارلمانی ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان هیات پارلمانی نمایندگان جوان ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان با هدف ایجاد بستری برای نمایندگان زیر ۴۵ سال جهان جهت هم اندیشی و تبادل نظر با همتایان خود در سراسر جهان در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود، حضور یافت. http://cdn.icana.ir/d/019/201812100947882381.jpg حضور,هیات,پارلمانی,ایران,در,پنجمین,کنفرانس,جهانی,نمایندگان,جوان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi