جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصویری در دسترس نیست،کهگیلویه بزرگ در بنری،بویراحمد در بک پوستر تبلیغاتی

فردا جمعه ۷ دی ماه دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی دولت روحانی به منظور افتتاح چند پروژه درمانی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند . از امروز بنرهای تبلیغاتی در شهرهای هدف سفر وزیر نصب شده که در آن بیشتر از آن که نوید خدمت رسانی دولت را دربر داشته باشد به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46254
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۷:۲۶

کرونا :

تصویری در دسترس نیست،کهگیلویه بزرگ در بنری،بویراحمد در بک پوستر تبلیغاتی

فردا جمعه ۷ دی ماه دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی دولت روحانی به منظور افتتاح چند پروژه درمانی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند .

از امروز بنرهای تبلیغاتی در شهرهای هدف سفر وزیر نصب شده که در آن بیشتر از آن که نوید خدمت رسانی دولت را دربر داشته باشد به نوعی بیانگر فضای انتخاباتی مجلس در استان می باشد.

در کهگیلویه بزرگ در بنری از افتتاح پروژه اورژانس دهدشت به دستان نماینده مردم و همراهی نفر دوم یعنی وزیر بهداشت نام بردند.

سفر وزیر بهداشت یا آغاز تبلیغات مجلس در کهگیلویه وبویراحمد !+ تصاویر

در بویراحمد در بک پوستر تبلیغاتی در کنار تصویر غلام محمد زارعی جمله تکراری انتخابات مجلس یعنی “به عمل کار برآید” قید شده و جالب تر اینکه در این پوستر درحالی از حاج زارعی بنام ” مردم ایلات و طوایف استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی شده است که آقای زارعی تنها نماینده مردم بویراحمد و دنا می باشد !!.

سفر وزیر بهداشت یا آغاز تبلیغات مجلس در کهگیلویه وبویراحمد !+ تصاویر

از بنرهای تبلیغاتی در باشت و گچساران تصویری در دسترس نیست اما حتما برای میرشکال هم نمی شود که قدردانی نشده باشد.

حال سوال اساسی این است که چنین خدماتی را باید دولتی که از مردم برای خدمت و اعتدال رای گرفته بحساب خود نوشت که طبق قانون : افزایش موجبات دستیابی جامعه به امکانات درمانی ,و فراهم نمودن تسهیلات لازم برای بر خورداری همگان از خدمات درمانی در حدود امکانات از طریق ایجاد و گسترش مراکز درمانی دولتی و بهبود استاندارد آنها و استفاده از همکاری مؤسسات خیریه و بخش خصوصی و انواع بیمه های درمانی از جمله وظایف وزارت بهداشت وبه معنی دیگر از جمله وظایف دولت در قبال مردم می باشد.

عبودی امام جمعه باشت:این  زائران به عشق امام رضا (ع)سفر کردند
دنبال کنید

 

یا نمایندگانی که برای قانون گذاری از مردم رای گرفته اند؟ و«قانون گذاری» و «نظارت بر کار دیگر قوا» دو وظیفه­ اصلی و مهمی است که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر عهده­ نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذاشته شده است. در اجرای وظیفه­ ی نخست، اصل ۷۱ قانون اساسی این حق را برای مجلس به رسمیت شناخته است که «در عموم مسائل، در حدود مقرر در قانون اساسی می ­تواند قانون وضع کند». برابر اصل ۷۶ قانون اساسی، نمایندگان مجلس در اِعمال وظیفه­ ی نظارتی خود «حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارند». البته قانون اساسی، بستر مناسب برای انجام چنین وظیفه­ ی مهم و سنگینی را فراهم کرده است:

اکنون شایسته نیست برای یک خدمت دو تشکیلات متفاوت بر مردمی که از آنها بعنوان ولی نعمت نام می برند منت بگذارند و در این زمینه مطالبه رسانه باشد تا وزیر بهداشت در سفر به استان در این زمینه شفاف سازی نماید.

اکنون علیرغم اینکه در بیشتر اوقات مخالف دولت بوده اند و در جایی نه تنها منتقد بلکه سنگ انداز نیز بوده اند حالا افتتاح پروژهای بهداشتی استان را نتیجه عملکرد خود می دانند.

منبع: راک نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi