سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در فنی و حرفه ای گچساران برگزار شد. این دوره با ۱۵ نفر در شهرستان گچساران کلید خورد. هدف از برگزاری این دوره آمادگی کامل معلولان جهت ایجاد شغل و کسب درآمد با محوریت اقتصاد مقاومتی بعد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46236
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

کرونا :

دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در فنی و حرفه ای گچساران برگزار شد. این دوره با ۱۵ نفر در شهرستان گچساران کلید خورد.

هدف از برگزاری این دوره آمادگی کامل معلولان جهت ایجاد شغل و کسب درآمد با محوریت اقتصاد مقاومتی بعد از گذراندان دوره آموزشی و کمک به تولید ملی عنوان شده است.

در این دوره آموزشی مراحل کامل کاشت، داشت، برداشت و همچنین نگهداری،بسته بندی و بازاریابی قارچ خوراکی برای متقاضیان تشریح خواهد شد.

این دوره با همت جامعه معلولان و انجمن نابینایان و با همکاری بسیار زیاد ریاست فنی و حرفه ای شهرستان گچساران برگزار شد که با تشکر و تقدیر معلولان این شهرستان برگزار شد.

دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 7 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 8 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 9 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 10 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 11

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi