شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نجومی بگیران سم مار می خورند و بدنشان مسموم است

کارشناس مسائل دینی در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) دریافت کنندگان فیشهای نجومی را خورنده سم مار برشمرد و آنان را برده شیطان دانست. ؛حجت الاسلام امرالله اندرزیان در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر لیکک، به ویژگی های افرادی که از بند شیطان در امان هستند،پرداخت.   وی گفت: هر کس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43124
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کارشناس مسائل دینی در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) دریافت کنندگان فیشهای نجومی را خورنده سم مار برشمرد و آنان را برده شیطان دانست.

؛حجت الاسلام امرالله اندرزیان در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر لیکک، به ویژگی های افرادی که از بند شیطان در امان هستند،پرداخت.

 

وی گفت: هر کس و یا هر شیء که باعث دور شدن انسان از خداوند شود،ابزار شیطانی است.

 

اندرزیان با بیان اینکه همه انسانها در معرض حیله شیاطین جنی و انسی هستند،گفت:با توجه به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) تنها ۵گروه از مردم از حیله شیطان در امانند.

 

وی ادامه داد:از حضرت امام صادق علیه السلام نقل شده که فرمود: “شیطان گفت: به جز پنج نفر، سایر مردم از حیله و نیرنگم مصون و محفوظ نمی باشند.”

 

اندرزیان با تاکید بر لزوم توکل بر خداوند در تمام مراحل زندگی بعد از تلاش و کوشش،گفت: کسی که به خدا متوسل شود و در جمیع امور بر او توکل نماید از افرادی است که از مکر شیطان در امان است.

 

وی افزود: شیطان نمی تواند کسی را که بسیار ذکر و تسبیح خداوند در هر شب و روز می کند، اغفال نماید و ذکر گفتن چنان فضیلت دارد که مردم در برزخ می گویند کاش می توانستیم در دنیا یک لا اله الا الله بیشتر می گفتیم.

 

اندرزیان خاطرنشان کرد: دسته سومی که از مکر شیطان در امان هستند، کسانی  هستند که آنچه برای خود می پسندند برای برادر مؤمن خود نیز بخواهند.

 

وی افزود: کسی که هرگاه مصیبتی به او می رسد، جزع نکند نیز از زمره کسانی است که مکر شیطان در او اثر نمی کند.

تا ۴۸ ساعت آینده سواحل مناطق آزاد برای عموم بازگشایی می‌شود
دنبال کنید

 

اندرزیان گفت:دسته پنجم کسانی هستند که به تقسیم رزق خداوند راضی باشند و برای روزی غم نخورد.

 

وی افزود:اگر انسان بداند که همه چیز او دست خداست و خداوند هم روزی او را می دهد،چه دلیلی دارد که برای کسب روزی دست به هر کاری بزند.

 

اندرزیان با اشاره به موضوع افشای فیشهای نجومی برخی از مدیران کشوری،گفت:این افراد به خود ظلم می کنند و ناراحتی ما بیشتر از این بابت است که گوشت ، پوست ، خون و استخوان  این افراد مسموم است و بر نسلشان هم تاثیر منفی می گذارد.

 

وی گفت: مال حرام مانند سمّ ماراست و افرادی که دستشان به لقمه ی حرام رسیده وازآن می خورند، همه ی وجودشان  مسموم بوده و برده شیطان هستند.

 

مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) روز گذشته در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک و به همت هیئت رزمندگان اسلام و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi