جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛ احتمالا منظور دوستان برگزاری جشنواره درسطح منطقه ای و ملی بوده نه بین المللی،اما درجشنواره بین المللی چه کسی بخواهد در این جشنواره خوانندگی کند باید فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42677
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۷

کرونا :

فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید

غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آیین اختتامیه سومین دوره بازی های بومی محلی مشک و ملار در گچساران، ضمن تبریک سال ۹۷گفت:ابتدا به خانواده هایی که درطول سال ۹۶ داغ دیده اند عرض تسلیت دارم و از سهم خودم از همه آنها پوزش می طلبم.

وی افزود: چرا که ناگزیرم به خاطر اینکه مردم باید زندگی کنند و ادامه حیات دهند ،امروز این جشن را برگزار کردیم و ان شاءالله روح بزرگ این عزیزان در کنار آقا امام حسین (علیه السلام) محشور شوند و برای خانواده های این عزیزان از درگاه خداوند منان صبر جزیل خواستاریم.

تاجگردون درادامه نیز اظهارکرد:برپیکرهای پاک عزیزانی که هنوز برقله پرافتخاردنا هستند درود می فرستیم و ان شاءالله ملت ایران دیگر غمی نبیند.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت:برنامه مشک و ملار یک علامت است و بیانگر این است که ما سال ۹۷ را با شادی و خوشی و با دلی پاک و مهربانی آغاز می کنیم وبه جز این چیز دیگری نیست؛نه لهو و لعبی است و نه کار خاصی.

وی درادامه اظهارکرد:فقط می خواهیم بگوییم که درشهر ما و در این خطه از ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد و درکنار دیگر هنرمندان می خواهیم سال جدید را به خوشی آغاز کنیم.مردم عزیز ترک، لر،بختیاری ،بویراحمدی،بهبهانی و همه و همه ازهر قشری در کنار هم هستیم و در کنار هم بوده ایم و خواهیم بود.

تاجگردون افزود:این شادی و کف زدن ها برای این است که مردم عزیزگچساران و کهگیلویه و بویراحمد دعا کنید خداوند این آرامش و این همنشینی را از ما نگیرد ،همه ما بهانه ای هستیم که خوب زندگی کنیم ،بهانه ای هستیم که بهتر زندگی کنیم و فرزندانمان امیدوارتر باشند به آنچه که ما می خواهیم.

اعلام آمادگی ورزشکاران نفت و گاز گچساران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دنبال کنید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:مشک و ملار جشنواره ای است که در دهستان های این شهرستان برگزار شده و امروز روز اختتامیه این جشواره است.حالا دوستان به نوعی بیان کردند که درسال آینده این جشنواره را به صورت بین المللی اجرا می کنیم.

وی درادامه گفت:احتمالا منظور دوستان برگزاری جشنواره درسطح منطقه ای و ملی بوده نه بین المللی،اما درجشنواره بین المللی چه کسی بخواهد در این جشنواره خوانندگی کند باید فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید.

تاجگردون تصریح کرد:امیدواریم هرچیزی که هست همان چیزی باشد که دل شما خوش باشد و آرام؛ حداقل من ، دوستانم ، همراهانم و این هنرمندان اگر هیچ کاری در طول دوران خدمت مان نکرده باشیم یک کار کرده ایم و آن هم یک روز دل این مردم را شاد کردیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi