چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک انتقادویک پیشنهاد به تاجگردون درخصوص ارائه گزارش عملکردبه مردم

به قلم رضامرادی طوف خیمه امروز ساعت ۱۹مجموعه تجاری تالاررضا میزبان غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت برای ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود است. دراین یادداشت قصدداریم دربرپایی برنامه گزارش عملکرد یکساله این نماینده مجلس شورای اسلامی در چنین مکان تجاری نقدی وارد کنیم تا با ارائه یک پیشنهاد،به غلامرضا تاجگردون ازتغییر در چهارچوب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42221
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

کرونا :

یک انتقادویک پیشنهاد به تاجگردون درخصوص ارائه گزارش عملکردبه مردم

به قلم رضامرادی طوف خیمه

یک انتقادویک پیشنهاد به تاجگردون درخصوص ارائه گزارش عملکردبه مردم 3

امروز ساعت ۱۹مجموعه تجاری تالاررضا میزبان غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت برای ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود است.

دراین یادداشت قصدداریم دربرپایی برنامه گزارش عملکرد یکساله این نماینده مجلس شورای اسلامی در چنین مکان تجاری نقدی وارد کنیم تا با ارائه یک پیشنهاد،به غلامرضا تاجگردون ازتغییر در چهارچوب معمول گزارشات عملکرد دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشور جلوگیری شود.

از آنجایی که نمایندگان مجلس برای پاسخ به مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود مسئول  هستند ،بدیهی است با برنامه ریزی اصولی برای ارائه گزارش عملکردو اقدامات موثر ویا بی اثر خود به طور شفاف وغیرحزبی با مردم در فضایی کاربردی ومرتبط سخن بگویند.

وقتی پدر خانواده ای برای اصلاح رفتار اشتباه فرزند خود فضای شلوغ یک میهمانی را انتخاب می کند باید اطمینان داشت این اصلاح بیش از آنکه موجبات تغییر رفتار اشتباه فرزند را داشته باشد باعث ناکام ماندن این شیوءرا فراهم می کند.

هر سخن جایی وهرنکته مکانی دارد را می توان به روی دیگر این روش تربیتی تشبیه کرد.

برکسی پوشیده نیست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت ورئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی برای کلاس بخشیدن به ظاهر شهری که خود صلاح دارمالی آن است،اقدامات وتلاش هایی را صورت داده که ارائه گزارش آن اقدامات به مردم ضروری وپر اهمیت است.

اما چرا همیشه غلامرضا تاجگردون کننده فعل هایست که غیر معمول ویا بهتر بگویم ،مبتکر سبک هایی است که می خواهد نام خود را درآن سبک برای مردم حوزه انتخابیه خود برجسته نماید.

برای شفاف سازی این عریضه ارائه گزارش برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مردم حوزه انتخابیه خودرا در کشوریادآور می شویم:

۱٫زهرا سعیدی نماینده شریف مردم مبارکه اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیست فروردین ۹۶ با حضور در جمع رسانه ها به مطالبات مردم درحوزه های انتظامی ونظامی،کارگران،بازنشستگان،علمی،حوزه مالیاتی وطرح های ملی به مردم گزارش عملکرد داد.

۲٫محمدرضا صباغیان نماینده شریف مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ۹۶با حضور در محل برگزاری نماز جمعه سوال ،استیضاح ،تحقیق وتفحص از وزرایی که عملکرد مثبت نداشته اند را به مردم خودگزارش عملکرد داد.

۳٫رسول خضری دبیر اول کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم شریف سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در بیست وسوم آبان ۹۳با هدف تمرکز زدایی از تحریف ویاتخریب وهمچنین اطلاع دقیق آحاد مردم از رونداقدامات، وپاسخگویی دفاتر ارتباط مردمی درتهران وشهرستان که منتج به نتیجه شده است با تهیه چکیده ای از اقدامات صورت گرفته به صورت مکتوب دروب سایت اختصاصی خودبه مردم گزارش عملکرد داد.

باذکر تنها سه مورد از ارائه گزارش عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مردم حوزه انتخابیه خود درکشور به عنوان مثال به غلامرضا تاجگردون نماینده شریف مردم گچساران وباشت پیشنهاد می کنیم به جای برگزاری مراسمی که رنگ متینگ های انتخاباتی را باخود یدک می کشد،آن هم در مکانی که هیچ تناسبی با موضوعات مهمه ،برنامه شده در این مراسم ندارد،پیشننهاد می کنیم دریکی از فضاهای یادشده که متناسب با نوع برنامه است همچون نشست خبری،صحن عبادی سیاسی نماز جمعه،فضای وسیع دنیای مجازی که  با سرعت بالای انتقال پیام  می تواندتحقق وعدهای داده شده نمایندگان مجلس را بدون هیچ واسطه وحاشیه ای در توجه مردم به اصل موضوع ارائه دهندبه طور شفاف وصریح  به مردم گزارش دهند وهزینه ریالی گزاف این مراسم را به جیب نیازمندانی در حوزه انتخابیه خود برساند که نان شب خانواده شان را به طور قرضی از نانوایی محل تهیه می کنند.

سخت است امیدداشته باشیم ،اما همچنان امیداست این پیشنهاد به تاجگردون های مجلس شورای اسلامی که باهدف شناخت واقعی مردم ازنماینده خودکه آیا توانسته است با جلب رضایت همه مردم با سلایق گوناگون اجتماعی وسیاسی عرصه راستی آزمایی خدمات خود درمجلس شورای اسلامی را به مردم حوزه انتخابیه خود عرضه کنند یا خیر،در تغییر اینچنین روشی نامناسب برای  ارائه گزارش عملکردها به مردم نتیجه ای حاصل شود ولی امید آن می روداین پیشنهاد مورد توجه واعمال نماینده محبوب مردم شریف گچساران وباشت قرار گیرد.

انقلاب مردم ایران به تاریخ ثابت کرد مردم ایران گرسنه وتشنه خدمت بی منت هستند،مردم ایران گرسنه وتشنه سرافرازی وتداوم بیش از پیش نام خود در جامعه جهانی هستند،مردم ایران بیش از پیش گرسنه وتنشنه حفظ اصالت انقلاب۵۷خود توسط نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی که درمعرض دیدگان بدخواهان نظام مقدس جهموری اسلامی ایران است،هستند نه یک عمل کمتر ونه یک کلمه بیشتر.

یادآور می شویم تاریخ انقلاب ایران به آنانکه درلباس مسئول،دوست ودشمن در این جغرافیای مقدس نفس، دم وبازدم کرده اند ومردم را در چرتکه محاسبات خود، بالا وپائین بردند، اثبات نمود که از هر دست  که به مردم دادید از همان دست ،خواه انکه از بالا به پائین فرستادن توسط مردم باشدرا پس خواهید گرفت.

بررسی لوایح استملاک املاک و صدور چک از سوی اتباع بیگانه در کمیسیون قضایی مجلس
دنبال کنید

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi