چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

توسعه صنعت گردشگری ایران و مونته نگرو منجر به شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و بازرگانی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، میودراک وکوویچ عضو گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو و ایران و رئیس کمیسیون قانون اساسی پارلمان مونته نگرو عصر یکشنبه (۶ اسفند ماه) با  پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو و ایران دیدار و گفتگو کرد. سلحشوری در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۲۹

کرونا :

توسعه صنعت گردشگری ایران و مونته نگرو منجر به شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و بازرگانی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، میودراک وکوویچ عضو گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو و ایران و رئیس کمیسیون قانون اساسی پارلمان مونته نگرو عصر یکشنبه (۶ اسفند ماه) با  پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو و ایران دیدار و گفتگو کرد.

سلحشوری در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد ارتباطات دوستانه دو کشور گفت:  ظرفیت های فراوانی در عرصه‌های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی میان ایران و مونته نگرو وجود دارد که می‌‍توان از آن در راستای توسعه و گسترش مناسبات دوستانه فی‌مابین بهره برد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و مونته نگرو با تأکید بر اهمیت توسعه روابط پارلمانی میان مجالس دو کشور گفت: مجالس ایران و مونته نگرو می‌توانند تقویت کننده مناسبات دوستانه فی‌مابین باشند.

رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای بر تبادل تجارب میان کمیسیون‌های تخصصی در موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی تأکید و خاطرنشان کرد : تبادل تجربیات در حوزه‌های زنان، جوانان و اشتغال میتواند به حل معضلات اجتماعی در بخش‌های مختلف کمک نماید.

سلحشوری در همین بخش افزود: توسعه صنعت گردشگری می‌تواند به آشنایی هرچه بیشتر مردم دو کشور و ظرفیت‌های اقتصادی و بازرگانی ایران و مونته نگرو منجر گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان بر ارتقا سطح مروادات اقتصادی و  سرمایه گذاری های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و مونته نگرو تأکید کرد.

در ادامه این دیدار میودراک وکوویچ عضو گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو و جمهوری اسلامی ایران و رئیس کمیسیون قانون اساسی پارلمان مونته نگرو با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان  گفت:  تاریخ و تمدن چند هزارساله ایران بستر مناسبی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی فرهنگی و اقتصادی فیمابین فراهم کرده است.

بروجردی: دولت بی‌تدبیری خود را پای عدم تصویب CFT و پالرمو ننویسد
دنبال کنید

وکوویچ تشکیل گروه های دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور را نشان از عزم مجالس برای گسترش مناسبات میان مونته نگرو و ایران دانست.

وی در پایان خواستار تداوم رایزنی ها و گفتگو و تبادل هیأتهای سیاسی و پارلمانی در راستای افزایش سطح مراودات در عرصه های مختلف گردید./

پایان پیام

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۹

توسعه صنعت گردشگری ایران و مونته نگرو منجر به شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و بازرگانی می‌شود رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و مونته نگرو گفت: توسعه صنعت گردشگری می‌تواند به آشنایی هرچه بیشتر مردم دو کشور و ظرفیت‌های اقتصادی و بازرگانی ایران و مونته نگرو منجر گردد. http://cdn.icana.ir/d/019/201802109109189847.jpg توسعه,صنعت,گردشگری,ایران,و,مونته,نگرو,منجر,به,شکوفایی,ظرفیت‌های,اقتصادی,و,بازرگانی,می‌شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi